کاترین پرز شکدم، جاسوس اسرائیلی چگونه به مقام‌های عالی‌رتبه نظام نزدیک شد؟

عضو کمیسیون امنیت در واکنش به انتشار برخی اخبار درباره نفوذ فردی به نام «کاترین پرز شکدم» گفت: باید خیلی مراقب باشیم و بپرسیم که این فرد چطوری توانسته به ارکان، مقام‌های ‌امنیتی و عالی‌رتبه نزدیک شود؟!

کاترین پرز شکدم، جاسوس اسرائیلی چگونه به مقام‌های عالی‌رتبه نظام نزدیک شد؟

«کاترین پرز شاکدم» اسمی که این روزها به پربحث‌ترین فعالان سیاسی و مقامات جمهوری اسلامی تبدیل شده است. جاسوس اسرائیلی که که توانست به سایت رهبری، خبرگزاری‌های رسمی و از همه مهم‌تر در سال ۱۳۹۶ با ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه وقت مصاحبه‌ای داشته باشد!

بیشتر بخوانید: کاترین شکدم کیست ؟ | تکذیب ارتباط یک رسانه اصولگرا و مقام سپاه با نویسنده صهیونیستی

در همین رابطه با حسن نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم به گفت‌وگو نشستیم که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

*آقای نوش‌آبادی! طی چند روز گذشته گزارشات و اخبار مختلفی از کاترین شکدم، جاسوس اسرائیلی که با خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه و حتی ستون‌نویس سایت رهبری بوده؛ از سویی دیگر این خانم در اولین سفر خود به ایران با رهبری دیداری داشته است. نظر شما در این باره چیست؟ چرا مقامات امنیتی به مبحث نفوذ رسیدگی نمی‌کنند؟

بنده اطلاعی از کم و کیف جاسوسی کاترین شکدم ندارم. همانطور که رهبری فرمودند جریان نفوذ جریانی خطرناک است. باید خیلی مراقب باشیم و بپرسیم که این فرد چطوری توانسته به ارکان، مقام‌های ‌امنیتی و عالی‌رتبه نزدیک شود؟! باید این قضیه مورد پیگیری جدی مسئولان دستگاه امنیتی قرار گیرد! باید نظارت بیشتری به افراد شاخص در سطح‌ بین‌المللی داریم. دشمن دست از سر جمهوری اسلامی برنمی‌دارد و به محض اینکه روزنه‌ای پیدا کند به حساس‌ترین مقامات و دستگاه‌های امنیتی نفوذ پیدا می‌کند. با همه تلاش‌هایی که مسئولان دستگاه امنیتی، سربازان گمنام امام زمان و سپاه پاسداران انجام می‌دهند که واقعا وظیفه سختی بر دوششان است، باز هم جاسسوان می‌تواند به حساس‌ترین دستگاه‌های ما نفوذ کنند. باید به دستگاه امنیتی و سپاه پاسداران به دلیل خنثی کردن عملیات جاسوسان دست‌مریزاد گفت. جریان نفوذ علیه جمهوری اسلامی به‌شدت گسترده است چون دشمنان با برنامه‌ریزی چند ساله ما را مورد هدف قرار داده‌اند. باید نهادهای امنیتی و سپاه پاسداران به همان میزان گستردگی نفوذ، دقت و هوشمندی‌شان را بالا ببرند تا بتوانیم از این اتفاقات پیگیری کنیم.

تا به الان هیچ جلسه‌ای برای رسیدگی به جاسوسی کاترین شکدم در کمیسیون امنیت ملی تشکیل نشده / خط قرمز مجلس انقلابی مسئله نفوذ و جاسوسی است!

*آیا جلسه‌ای در کمیسیون امنیت ملی با حضور مقام‌های امنیتی برای رسیدگی به این قضیه تشکیل شده است؟

خیر؛ تا به الان هیچ جلسه‌ای برای رسیدگی به این جاسوسی تشکیل نشده است. خط قرمز در مجلس انقلابی مسئله نفوذ و جاسوسی است؛ قطعاً کمیسیون امنیت ملی و مقام‌های امنیتی در خصوص این مسئله جلسه خواهند گذاشت./ دیده‌بان ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11028

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر