حواشی نفوذ جاسوس زن اسرائیلی همچنان دارد

«کاترین پرز شکدم» نویسنده اسرائیلی به تازگی با انتشار مطلبی فاش کرد که سال‌ها به عنوان یک تازه مسلمان اروپایی مطالبی را در رسانه‌های اصولگرا منتشر کرده است.

حواشی نفوذ جاسوس زن اسرائیلی همچنان دارد

خبرگزاری نزدیک به سپاه با اشاره به اظهارات یک زن اسرائیلی به نام «کاترین پرز شاکدم» در یادداشتی با عنوان «هجمه به سردار جوانی چرا؟» نوشت: در جدیدترین هجمه نرم دشمن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبکه‌های رسانه‌ای دشمن که از استکبار و نظام سلطه ارتزاق می‌کنند و قطعا و یقینا وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی موساد و سیا هستند، سردار دکتر یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه را مورد هجمه قرار داده‌اند. این که چرا سردار جوانی، پاسخ کاملاً روشن است. سردار جوانی یکی  از سرداران خوشنام سپاه است که در طول سال‌های اخیر با توجه به مسئولیتی که در حوزه سیاسی دارند، نقش و مسئولیت خطیری در روشنگری و بصیرت‌افزایی در جبهه مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن داشته اند. 

بیشتر بخوانید: کاترین شکدم کیست ؟ | تکذیب ارتباط یک رسانه اصولگرا و مقام سپاه با نویسنده صهیونیستی

نگاهی به عملکرد سردار جوانی نشان می‌دهد که او  حتی از سال‌ها قبل از این که مسئولیت معاونت سیاسی سپاه را بر عهده گرفته باشد، در هر موضوع و نقطه‌ای که مورد هجمه دشمن قرار گرفته، بدون هیچ گونه ملاحظه‌کاری با قلم رسا، پرمحتوا ، قدرتمند و بیان منطقی و  مستدل خود در صحنه حاضر شده و ضمن مقابله با هجمه‌های دشمن، در دفاع از انقلاب اسلامی و ارکان و آرمان‌ها و اصول ارزشمند آن تمام قد ایستاده‌ است. 

جریان‌ها و محافل سیاسی و رسانه‌ای معلوم الحال داخلی و خارجی که امروز سردار جوانی را با دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی به صورت سازمان‌یافته مورد هجمه قرار داده‌اند، همان‌هایی هستند که در طول سال‌های اخیر از این سردار ولایتمدار و انقلابی ضربه ها خورده‌اند.

برای یدالله جوانی آن چیزی که اولویت داشته و دارد نه اشخاص و جریان‌ها، که اساساً خط اصیل انقلاب و ولایت و عمل به شاخص‌های انقلابی‌گری است. چنین دیدگاه و کارنامه روشنی موجب شده است تا سردار جوانی با تبعیت از امامین انقلاب  هرجا ببیند که سنگری از نظام مورد حمله نرم دشمن قرار گرفته یا فرد یا جریانی از مسیر اصلی انقلاب خارج شده، بلافاصله نسبت به آن واکنش نشان داده و جامعه را از بروز آن انحراف آگاه سازد. 

گفتنی است سردار یدالله جوانی اخیراً ارتباط با نویسنده اسرائیلی را تکذیب کرد و گفت:  ادعای مطرح شده توسط برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر ارتباط نویسنده اسرائیلی با اینجانب از طریق خبرنگار تهران تایمز و یا هر طریق دیگر و سپس معرفی وی به برخی سایت‌ها و رسانه‌ها کذب و دروغ محض است.

مدیر مسئول نشریه صبح صادق تصریح کرد: با صراحت اعلام می‌کنم اساسا بنده نه ایشان را می‌شناسم و نه دیده‌ام، لذا مطالب منتشر شده در این خصوص را قویاً تکذیب می‌کنم.

لازم به ذکر است که «کاترین پرز شکدم» نویسنده اسرائیلی به تازگی با انتشار مطلبی فاش کرد که سال‌ها به عنوان یک تازه مسلمان اروپایی مطالبی را در رسانه‌های اصولگرا منتشر کرده و به دعوت نهاد‌های ایرانی به این کشور سفر داشت.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10698

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر