راهپیمایی حمایت آمیز از مردم فلسطین در ایران

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین برکزارشد

راهپیمایی حمایت آمیز از مردم فلسطین در ایران

راهپیمایی ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین آغاز شد

مهر نوشت : مردم ایران با شرکت در راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل از عملیات فلسطینی ها در برابر این رژیم غاصب حمایت کردند.

راهپیمایی مردم تهران و سراسر کشور همگام و همصدا با مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد.

این مراسم در تهران از میدان فردوسی و چهارراه توحید به سوی دانشگاه تهران، محل برگزاری نماز عبادی-سیاسی برگزار شده است.

سخنرانان این مراسم در دانشگاه تهران سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شیخ زکزاکی رهبر مسلمانان آفریقا بودند

مهر نوشت : در این راهپیمایی انبوه مردم کشورمان از اقشار مختلف جامعه، پیر وجوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمده‌اند.

مردم با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و … در فضای خیابان‌ها و اطراف دانشگاه تهران طنین انداز شده است.

همچنین در این راهپیمایی مردم با ایجاد صف‌های طولانی خواستار کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم غزه هستند.

شعار ماندگار «ای لشگر صاحب زمان آماده باش / بهر نبردی بی امان آماده باش» که یاد آورد دوران دفاع مقدس است در این راهپیمایی با شور خاصی از سوی مردم خوانده می‌شود.

«نصرالله و فتح قریب / مرگ بر اسرائیل مردم فریب»،«ولایت فقیه اصل دین است / محور اتحاد مسلمین است» ، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» از دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی از سوی مردم سر داده شد.

بنابراین گزارش، عملیات «طوفان الاقصی» شکست مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسه بزرگ مقاومت اسلامی در برابر این غده سرطانی بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110020

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر