هشدار یک فرمانده نیروی دریایی سپاه: برد موشک‌های شناورهای سپاه تا ۲۰۰۰ کیلومتر است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اعلام اینکه "امروز برد موشک‌های شناورهای نیروی دریایی سپاه تا 2000 کیلومتر است" گفت: نیروی دریایی سپاه می‌تواند دشمنان را در خلیج فارس هزاران کیلومتر تعقیب کند و موشک‌های ساحل به دریای این نیروی توانمند می‌تواند در کمترین تا بیشترین برد از سایت‌های موشکی ساحل به دریا بهره ببرد

هشدار یک فرمانده نیروی دریایی سپاه: برد موشک‌های شناورهای سپاه تا ۲۰۰۰ کیلومتر است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برد موشک‌های شناورهای نیروی دریایی سپاه تا ۲۰۰۰ کیلومتر است، گفت: نیروی دریایی سپاه می‌تواند دشمنان را در خلیج فارس هزاران کیلومتر تعقیب کند.

سردار رمضان زیراهی ، با گرامیداشت سالروز حماسه‌آفرینی رزمندگان نیروی دریایی در مقابله با آمریکای جنایتکار در خلیج‌ فارس در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶، اظهار داشت: رزمندگان در این عملیات حماسه‌ای جاوید و افتخارآفرین رقم زدند و هیمنه استکبار جهانی را در خلیج‌ فارس غرق کردند.

وی توانمندی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت و حراست خلیج‌ فارس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز به‌پاس مجاهدت و خون پاک و مطهر شهدا، ایران اسلامی قدرتمند و توانمند به بازدارندگی رسیده است و هیچ قدرتی در جهان وجود ندارد که ما را تهدید نظامی کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ریشه قدرت جمهوری اسلامی ایران بومی و داخلی افزود: همه تجهیزات موردنیاز نظامی ایران اسلامی در داخل تهیه و ساخته می‌شود و به هیچ کشوری وابسته نیست و این مهم با مجاهدت جوانان این مرز و بوم و فداکاری رزمندگان ایران اسلامی محقق شده است.

زیراهی با تشریح گوشه‌ای از توانمندی نظامی در دریا تصریح کرد: در زمینه شناورهای نظامی با سرنشین و بدون سرنشین، ما در عرصه شناورهای راکت‌انداز، موشک‌انداز و سایت‌های موشکی ساحل به دریا در وضعیت بسیار مطلوبی قرار داریم.

وی با اعلام اینکه "امروز برد موشک‌های شناورهای نیروی دریایی سپاه تا ۲۰۰۰ کیلومتر است" گفت: نیروی دریایی سپاه می‌تواند دشمنان را در خلیج فارس هزاران کیلومتر تعقیب کند و موشک‌های ساحل به دریای این نیروی توانمند می‌تواند در کمترین تا بیشترین برد از سایت‌های موشکی ساحل به دریا بهره ببرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: امروز موشک‌های نیروی دریایی سپاه از برد و دقت و قدرت تخریبی بالایی نسبت به قبل برخوردار است.

زیراهی به قدرت پهپادی نیروی دریایی سپاه پرداخت و گفت: در قدرت پهپادی نیز نیروی دریایی سپاه از توانمندی بالایی برخوردار است و علاوه بر اینکه در منطقه قدرت برتر موشکی است در زمینه پهپادی نیز جزو قدرت‌های اول منطقه هستیم و از پهپادهای شناسایی، تهاجمی و عملیاتی با توانمندی بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از این توانمندی برخوردار است که زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی طرف مقابل را مورد هدف قرار دهد و این مهم را آمریکایی‌ها در عین‌الاسد تجربه کرده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ابراز کرد: این قدرت را امروز داریم که اگر بخواهیم بتوانیم دشمنان را در منطقه محو کنیم و نیروهای نظامی ایران از اراده قوی، تجهیزات پیشرفته و به‌روز و آمادگی بالایی برخوردار هستند و در واقع نیروهای ما همواره حاضر و آماده هستند و این توانمندی را دارند که بتوانند در کوتاه‌ترین زمان اگر دشمن خطایی محاسباتی انجام دهد آن را مورد تهاجم قرار دهند.

سردار زیراهی راجع به امنیت خلیج‌ فارس تأکید کرد: امروز خلیج‌ فارس از امنیت پایدار و مطلوب برخوردار است و اراده برتر در خلیج‌ فارس اراده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: به‌دلیل دزدی دریایی که کشورهای اروپایی و آمریکایی انجام داده‌اند و از کرده خود پشیمان هستند، مجبورند شناورهای خود را به‌نحوی از خلیج عدن تا بنادر خلیج‌ فارس اسکورت کنند و اگر تخلفی در خلیج فارس صورت بگیرد جمهوری اسلامی ایران با آنها به‌شدت برخورد می‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: امروز اراده برتر در منطقه و خلیج‌ فارس، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108724

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر