گزارش ارگان دولت از سقز در سالروز درگذشت مهسا امینی +تصویر

خبرگزاری ایرنا ارگان رسانه ای دولت در گزارشی از سقز شهر محل تولد مهسا امینی و درسالروز درگذشت مهسا امینی نوشت: با وجود تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند و تشویق مردم سقز به برپایی تجمع و اعتراض، این شهر هم اکنون در آرامش کامل است.

گزارش ارگان دولت از سقز در سالروز درگذشت مهسا امینی +تصویر

خبرگزاری  ایرنا ارگان رسانه ای دولت در گزارشی از سقز شهر محل تولد مهسا امینی و درسالروز درگذشت مهسا امینی نوشت: با وجود تبلیغات وسیع رسانه‌های معاند و تشویق مردم سقز به برپایی تجمع و اعتراض، این شهر هم اکنون در آرامش کامل است.

ایرنا نوشت  چند روز است که رسانه‌های بیگانه و معاند، با استفاده از تمام امکانات و با تبلیغات گسترده رسانه‌ای، مردم سقز و استان کردستان را به اعتصاب، تجمع و اغتشاش دعوت می‌کنند که با واکنش سرد مردم مواجه شد.

در حالیکه طبق فراخوان رسانه های معاند و ضدانقلاب، قرار بود مردم امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۹ در میدان زندان این شهر تجمع کرده و از آنجا به سمت آرامستان آیچی برای برگزاری سالگرد فوت مهسا امینی حرکت کنند این فراخوان با هوشیاری مردم و حضور نیروهای امنیتی و انتظامی، ناکام ماند.

برخی از شهروندان سقزی به واسطه تعطیلی ادارات، امروز در پارک‌ها و فضاهای سبز حضور دارند و برخی نیز حتی مشغول به انجام بازی‌های محلی هستند.

سقز در سالروز درگذشت مهسا امینی

شایعه دستگیری امجد امینی پدر مهسا امینی توسط نیروهای امنیتی نیز  توسط مقامات استان تکذیب شده است.

در همین حال تسنیم خبرگزاری نزدیک به سپاه  نوشت:عناصر یک تیم وابسته به گروهکهای تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند بازداشت شدند.

از این تیم چهارنفره سه قبضه اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه زنی، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است.

همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده ی سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است.تحقیقات از تروریستهای بازداشت شده ادامه دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106292

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر