لقب‌ها و اتهام‌های جنجالی یک عضو موتلفه به علیه مهسا امینی

بادامچیان: مهسا امینی طرفدار حزب کومله است و با لباس مبتذل به تهران رفت/ مگر گشت ارشاد چه می‌کرد؟ او را بردند که راهنمایی‌اش کنند

لقب‌ها و اتهام‌های جنجالی یک عضو موتلفه به  علیه مهسا امینی

ایلنا نوشت : بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: رفتار گشت ارشاد با مهسا امینی چیزی نبود. یک مقدار نظام با خانم مهسا امینی مدارا کرد. خانم ژینا طرفدار حزب کومله است و عکس رقاصی‌ او با حزب کومله موجود است. بعد آمد با لباس مبتذل در تهران به پارک رفت. در آنجا به او تذکر دادند که پارک محل عمومی است. شروع کرد به فحاشی و دعوا.

گفتند سوار گشت ارشاد شود، مگر گشت ارشاد چه کار می‌کرد؟ دعوا می‌کرد یا می‌زد؟ او را به مقر گشت ارشاد آوردند که راهنمایی‌اش کنند. یک مرتبه حال او به هم خورد و بعد هم فوت کرد.گشت ارشاد را هم نقد کنند، اما بعد بگویند اگر گشت‌ارشاد این کار را کرد، خانم مهسا هم خیلی کار زشتی کرد. چرا از مهسا امینی حمایت کردند؟

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مصاحبه ی جدید خود با خبرگزاری ایلنا ادعاهای بحث برانگیزی را درباره ی مهسا امینی و حادثه ی رخ داده برای وی مطرح کرده است. اظهارات بادامچیان در حالی است که مقامات رسمی روایت دیگری از ماجرای مهسا امینی داشته اند و روشن نیست منبع ادعاهای این چهره اصولگرا کجاست.

بخشی از گفتگوی بادامچیان با خبرگزاری ایلنا به شرح زیر است:

* یکی از نقدهای جدی در مورد وضعیت حجاب نوع برخورد با بی‌حجابی و رفتار گشت ارشاد بود که منجر به آن اتفاق و شروع حوادث سال گذشته شد، این نوع رفتارها اصلاح‌پذیر نیست؟

بادامچیان: این بحث غلط است. رفتار گشت ارشاد با مهسا امینی چیزی نبود. یک مقدار نظام با خانم مهسا امینی مدارا کرد. خانم ژینا طرفدار حزب کومله است و عکس رقاصی‌ او با حزب کومله موجود است. بعد آمد با لباس مبتذل در تهران به پارک رفت. در آنجا به او تذکر دادند که پارک محل عمومی است. شروع کرد به فحاشی و دعوا. گفتند سوار گشت ارشاد شود، مگر گشت ارشاد چه کار می‌کرد؟ دعوا می‌کرد یا می‌زد؟ او را به مقر گشت ارشاد آوردند که راهنمایی‌اش کنند. یک مرتبه حال او به هم خورد و بعد هم فوت کرد و بعد از آن حرکت دسته‌جمعی منظم از داخل و خارج به همراه بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، من و تو و اینترنشنال و صهیونیست‌ها شروع شد که خانم مهسا امینی در برخورد با گشت ارشاد کشته شده است.

* در موارد دیگر چطور که با رفتار تند با زنان بی‌حجاب یا کم حجاب برخوردهایی شده است، آیا این نوع برخوردها کارساز است؟

بادامچان: چرا با گشت ارشاد دعوا دارند؟‌ چرا با خانم‌هایی که به شکل غیرمناسب بیرون می‌آیند، هفتاد قلم آرایش کرده، با این افراد برخورد نمی‌شود؟‌ او دارد خلاف می‌کند. در جمهوری اسلامی خلاف قانون، خلاف دین، اسلام عمل می‌کند. به جای اینکه به این بگویند تو اشتباه کردی، خلاف کردی، می‌گویند گشت‌ارشاد چرا این کار را کرده؟ گشت ارشاد را هم نقد کنند، اما بعد بگویند اگر گشت‌ارشاد این کار را کرد، خانم مهسا هم خیلی کار زشتی کرد. چرا از مهسا امینی حمایت کردند؟ آیا جمهوری اسلامی آمد مهسا امینی را بکشد؟ چنین کاری را نمی‌کند. او یک بی‌حجاب است و حداقل مجازات می‌شود. زشتی کاری که دار و دسته اصلاح‌طلب و دار و دسته این‌ تیپی می‌کنند خدا می‌داند در عمق جامعه و فرهنگ ایرانی به ضرر کامل‌شان تمام می‌شود. نصیحت من را بپذیرند. اگر خواستند به گشت ارشاد نقد کنند، مهسا امینی را هم نقد کنند و بگویند این کار هم غلط است.

پیش تر سعید قاسمی، فعال سیاسی اصولگرا و سردار بازنشسته سپاه هم ادعاهای مشابهی را درباره ی مهسا امینی مطرح کرده بود. او در یکی از سخنرانی های خود حوادث سال گذشته ی کشور را «فتنه ای برنامه ریزی شده با شعار مزخرف زن زندگی آزادی» عنوان کرده و مدعی شده بود مهسا امینی «فردی آموزش دیده و عضو کومله» بود

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103229

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • حسن

        بابا رو که نیست سنگ پای قزوین هستش در مملکتی که سرتاپاش رو فساد گرفته این جماعت مفتخور تنها دغدغه ذهنی که دارن تحریک جوانان با چهارتا تار مو هستش ، عموجان جوان ایرانی زیر بار فشار های اقتصادی از مردانگی افتاده خاله الکسیس هم جلوش جولان بده تحریک نمیشه خیالتون راحت باشه به مشکلات دیگه برسین البته احتمالا ایشان تنها متخصص در زمینه مثال خاکبرسری هستند و از کمر به بالا رو ورود نمیکنن

      ارسال نظر