قالیباف دوباره در انتخابات مجلس شرکت کرد

رئیس مجلس یازدهم و نماینده فعلی مردم تهران در مجلس درمرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده است.

قالیباف دوباره در انتخابات مجلس شرکت کرد

محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس ثبت نام کرد

رئیس مجلس یازدهم و نماینده فعلی مردم تهران در مجلس درمرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده است.

طبق پیگیری های انجام شده محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم و نماینده فعلی مردم تهران در مجلس درمرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده است.

در هفته‌های اخیر اخباری از عزم کاندیداتوری برخی چهره‌های نزدیک به قالیباف در مجلس دوازدهم شنیده می‌شود. کاندیداتوری نمایندگان قالیبافی در مجلس امری حتمی و معمول است، اما این‌بار اسامی از سمت‌های نزدیک به قالیباف در بدنه ساختاری مجلس شنیده می‌شود. اسامی همچون «امیر ابراهیم رسولی»، مشاور رییس و مدیرکل هیات رییسه مجلس، «سعید احدیان»، دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس و «احسان عسکری» که پیش از این مدیرکل دفتر حوزه ریاست مجلس بوده است، در صدر این اسامی قرار دارند. علاوه بر این با رصد تحرکات فعلی و عزمی که در این جبهه برای مقابله با رقبا وجود دارد، کاندیداتوری دو معاون فعلی قالیباف یعنی قوانین و نظارت در مجلس فعلی دور از ذهن نیست.

گفته می شود رضوی سینماگر نیز در انتخابات ثبت نام کرده اند

نزدیکان قالیباف در ماه‌های اخیر عموما مطالب یک صفحه اینستاگرامی به عنوان نواصولگرا را بازنشر می‌دهند که به نقد رویکردهای جریان عدالتخواه و جبهه پایداری و دولت می‌پردازند. محتوای منتشر شده در این صفحه اینستاگرامی که به روشنی با واژه نواصولگرا به جنگ «سوپرانقلابی‌ها» رفته نشان از تقسیم‌بندی جدیدی در جریان اصولگرا دارد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101467

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر