رپورتاز

چگونه بهترین لنت ترمز را برای خودروی چینی خریداری کنیم؟

چگونه بهترین لنت ترمز را برای خودروی چینی خریداری کنیم؟

یکی از مهم ترین وظایف یک لنت ترمز با کیفیت، توقف به موقع در زمان ترمزگیری است تا از برخورد به خودرو‌های دیگر و یا عابران جلوگیری کند. به همین منظور لنت ترمز یکی از حیاتی‌ترین قطعات سیستم ایمنی اتومبیل محسوب می‌شود. از این رو به جهت حساسیت بالای این قطعه در سیستم ایمنی خودرو، یک قطعه‌ی فوق ایمنی با گرید A در استاندارد شناخته شده است. به همین دلیل انتخاب و استفاده از لنت ترمز باکیفیتی که در شرایط مختلف آب و هوایی، بهترین عملکرد را داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم تا نکات مهمی که در هنگام خرید لنت ترمز برای خودروهای چینی باید توجه کنید، را توضیح دهیم. اگر شما صاحب خودروی چینی لیفان ۶۲۰ و هایما S۷ هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

لنت ترمز

لنت ترمز خوب برای خودروی لیفان 620 و هایما S7 چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید لنت ترمز لیفان 620 و لنت ترمز هایما S۷، کافیست مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را در نظر داشته باشید. ویژگی‌های یک لنت ترمز خوب و باکیفیت عبارتند از:

  • دارای عمر مفید و استاندارد باشد.

  • فاقد هرگونه سر و صدای ناهنجار باشد.

  • دارای استحکام و مقاومت بالا باشد.

  • دارای بهترین عملکرد در شرایط مختلف آب و هوایی باشد.

  • از ایمنی کافی برای ترمزگیری در تمام مسیرها برخوردار باشد.

  • باعث آسیب به دیسک چرخ و سیستم ترمز نشود.

لنت ترمز خوب و باکیفیت چه نشانه‌هایی دارد؟

منظور از یک لنت ترمز باکیفیت لنتی ا‌ست که از مواد سازنده مرغوب و با کیفیت ساخته شده باشد. شناسایی یک لنت ترمز باکیفیت از روی ظاهر یک محصول کار چندان ساده‌ای نیست و می‌بایست تخصص کافی برای تشخیص باکیفیت بودن یا نبودن آن را داشته باشید. به همین منظور پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که برای خرید لنت ترمز هایما S۷ ، در ابتدا به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و از برند‌های معتبر لنت ترمز را خرید نمائید. اما در حین خرید نکات ذیل را حتما مد نظر داشته باشید.

  • دارای ظاهر بی نقص باشد.

  • از پرچ های مرغوب برخوردار باشد.

  • دارای علامت کنترل کیفی و شماره فنی باشد.

  • دارای لوگو و هولوگرام معتبر از شرکت تولید کننده باشد.

  • مواد لنت ترمز از تراکم خوبی برخوردار باشد و به صورت صحیح به پد فلزی متصل شده باشد.

علاوه بر مواردی که ذکر شده برای خرید یک لنت ترمز باکیفیت بهتر است مواردی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد را نیز در نظر داشته باشید.

وجود صفحات فلزی و غیزفلزی در پشت لنت

این صفحات که به آنها شیم نیز گفته می شود صداهای ناشی از ترمزگیری را به شدت کاهش می دهد.

خار هشدار اتمام لنت ترمز

اکثر لنت‌ها دارای یک فلز هشدار اتمام لنت هستند. که به آن خار هشدار لنت نیز گفته می‌شود. در صورت تمام شدن لنت این فلز با دیسک برخورد کرده و تولید صدا می‌کند. این صدا راننده را از فرسوده شدن لنت آگاه می‌سازد.

لنت ترمز

بهترین لنت ترمز لیفان 620 و هایما S7

برای خرید لنت ترمز باکیفیت ابتدا می‌بایست آشنایی کامل با ویژگی‌های برندهای معتبر در زمینه تولید لنت ترمز داشته باشید. در ادامه این بخش از مقاله تعدادی از معتبرترین برند‌ها را بررسی خواهیم کرد.

لنت ترمز میراژ (Mirage)

لنت ترمز میراژ ساخت کشور انگلیس، با استفاده از فناوری هیبرید فیبرکربن تولید می‌گردد. فرمول‌های هیبریدی آخرین فرمولاسیون تولید لنت ترمز در بازار هستند. استفاده از این فرمول باعث شده تا این محصول علاوه بر اینکه از قدرت ترمزگیری بالایی برخوردار است، عاری از هرگونه سر و صدا و گرد و غبار باشد. فرمول‌های هیبریدی معمولا عاری از مس بوده و یا درصد ناچیزی از مس در ترکیبات آن به کار رفته است که آن را برای رانندگی روز مره بسیار مناسب ساخته است.

لنت ترمز های تک (Hi-Tec)

لنت ترمز های تک ساخت شرکت DONGWOO از کشور کره جنوبی است که دارای استاندارد‌های ISO ۹۰۰۱-ISO ۱۶۹۴۹ و تاییدیه IQNET و مهر استاندارد ایران می باشد. از ویژگی‌های بارز لنت ترمز های تک استقامت و پایداری بسیار خوب در دماهای بالا می‌باشد. یکی از ویژگی‌‌های محسوس این محصول فاقد سر و صدا و لرزش بودن آن است.

لنت ترمز های کیو (Hi-Q)

لنت ترمز های کیو ساخت شرکت SANGSIN می‌باشد که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لنت ترمز در کره جنوبی محسوب می‌شود. از ویژگی‌های بارز لنت ترمز های کیو، حفظ ضریب اصطکاک مطمئن در شرایط مختلف آب و هوایی است. از این رو ترمزگیری قابل اعتماد و بسیار خوبی را فراهم می‌سازد. در فرآیند تولید این محصول از هرگونه مواد سرطان زایی همچون آزبست، الیاف شیشه، کادمیم، سرب، جیوه و ... استفاده نشده به همین جهت به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست شناخته شده است.

لنت ترمز

لنت ترمز پارس (Pars Lent)

لنت ترمز پارس یکی از قطعاتی‌ است که در داخل کشور تولید می‌شود. این شرکت ایرانی با استفاده از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات و به کارگیری نیروهای متخصص همواره در حال ارتقاء کیفیت محصولات خود می‌باشد. شرکت پارس با رعایت استاندارد‌های اروپایی، محصولی تولید کرده است که بدون کوچیک‌ترین آسیب به دیسک چرخ، ترمزگیری بسیار خوبی فراهم می‌سازد که احتمال وقوع خطرات جانی و مالی را کاهش می‌دهد.

لنت ترمز فریکسا (Frixa)

لنت ترمز فریکسا یکی از معتبر‌ترین برند‌های تولید کننده لنت ترمز است. این محصول ساخت شرکت هانکوک کشور کره جنوبی می‌باشد. از ویژگی‌های مطرح لنت ترمز فریکسا این است که بدون آسیب به دیسک ترمز، ترمزگیری ایمن و بسیار خوبی را در شرایط جوی مختلف فراهم می‌آورد. شایان ذکر است این محصول عاری از هرگونه سر و صدای ناهنجار و آزاردهنده‌ای همچون صدای سوت در زمان ترمزگیری می‌باشد. همچنین این محصول دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی از سوی آن شرکت نیز می‌باشد.

لنت ترمز جلو و عقب لیفان ۶۲۰ و هایما S۷ را از کجا خریداری کنیم؟

چنانچه شما عزیزان قصد خرید لنت ترمز جلو و عقب لیفان 620 و هایما S7 را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به فروشگاه لنت که یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه لنت ترمز می‌باشد، اقدام به دریافت مشاوره با کارشناسان پشتیبان نمائید و پس از دریافت مشاوره رایگان، لنت ترمز لیفان 620 و یا لنت ترمز هایما S7  را با توجه به بودجه‌ی مد نظرتان از برند دلخواه ثبت سفارش نمائید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9228

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر