رپورتاژ

رونق چشمگیر بازار قطعات خودروهای جدید داخلی/گزارش ویژه

رونق چشمگیر بازار قطعات خودروهای جدید داخلی/گزارش ویژه

خودرو های جدید داخلی در برند های متنوع، مثل شاهین و تارا و... در اختیار افراد و متقاضیان قرار گرفته است. با توجه به فرایند عرضه خودرو های جدید داخلی، خودرو سواران به لوازم یدکی و تجهیزات اسپرت آن خودرو ها نیاز پیدا کرده اند. بازار لوازم یدکی و تجهیزات خودروهای جدید داخلی، مدتی است که بهبود یافته است. این فرایند، به دلایل مختلفی بستگی داشته است.

از جمله آن دلایل می توان به عرضه خودروهایی با طراحی ظاهری به مراتب جذابتر از خودروهای هم کلاس قبلی اشاره کرد. با توجه به این روند، بازار قطعات و لوازم جانبی خودرو در کشور، همواره پر تب و تاب خواهد بود.

نگاهی بر بازار قطعات و لوازم خودرو در ایران

با توجه به تحولات بدنه و تجهیزات خودرو، نیاز است که به صنعت لوازم یدکی و قطعات آن توجه ویژه شود. عواملی هست که تقاضای لوازم یدکی به آن ها بستگی دارد. برخی از این عوامل را بیان می کنیم. میانگین سنی خودرو که هرچه بالاتر برود، نیاز به لوازم یدکی خودرو بیشتر شده و تقاضای آن ها افزایش می یابد. میزان مسافتی که خودرو طی می کند نیز در این مقوله تاَثیر دارد. در واقع هرچه میزان مسافت طی شده بالا برود نیاز به لوازم یدکی خودرو نیز افزایش می یابد. شرایط آب و هوایی نیز در این میان بی تاَثیر نخواهد بود. با توجه به موارد ذکر شده، هرچه سن و مسافت خودرو بالا برود، افراد به تجهیزات و لوازم یدکی آن نیاز پیدا می کنند.

بازار قطعات خودرهای جدید در سیطره‌ی شاهین و تارا

امروزه با ورود خودرو های مختلف و به روز به بازار، نیاز است تا لوازم یدکی و لوازم جانبی مرتبط با آن خودرو ها نیز متناسب با نیاز و سلیقه‌ی بازار طراحی گردد. از جمله خودرهای داخلی عرضه شده در چند سال اخیر که به شدت بازارشان داغ است می‌توان به دو خودروی تارا تولید بزرگترین گروه خودروسازی کشور یعنی ایرانخودرو و شاهین تولید شرکت سایپا اشاره کرد.

خودرو تارا، از محبوب ترین و جدیدترین خودرو های موجود در بازار ایران می باشد. بعضی از لوازم اسپرت تارا، مانند دیگر اتومبیل‌های جدید الورود به بازار کشور، کمیاب است. یکی از جذاب‌ترین تجهیزات و لوازم یدکی تارا، چراغ عقب آن می باشد. این چراغ با استفاده از برخی الگو های فانتزی طراحی شده است. علاوه بر این مدل، دو مدل مورب یا آئودی و خطی یا تلیسمانی طراحی شده است. این چراغ به زودی شارژ می شود. علاوه بر چراغ عقب این خودرو، دیگر لوازم یدکی آن نیز موجود می باشد.

خودرو شاهین نیز، یکی از جدیدترین خودرو های موجود در صنعت خودرو کشور می باشد. این خودرو، علاوه بر طراحی زیبای ظاهری، برای افزایش زیبایی و چشم نوازی نیازمند لوازم یدکی اسپرت می باشد. از جمله این لوازم اسپرت شاهین می‌توان به بال عقب آن اشاره نمود. بال عقب اسپرت خودرو شاهین (ABS) برند کینگ اسپرت، یک محصول فوق العاده می‌باشد. این محصول در رنگ های مشکی پیانویی و سفید خام طراحی شده است. جنس آن ای بی اس و مناسب خودرو شاهین می باشد. نصب آن بسیار راحت بوده و بدون نیاز به سوراخ کاری است. برای نصب آن از چسب آکواریوم می توان استفاده نمود. علاوه بر بال عقب شاهین، دیگر لوازم جانبی اسپرت خودروی شاهین در نمایشگاه کینگ اسپورت وجود دارد.

نقش فروشگاه‌های اینترنتی لوازم اسپرت ماشین در تامین و توزیع قطعات خودروهای جدید

در این بین، فروشگاه اینترنتی کینگ اسپرت بعنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت تجهیزات و لوازم لوکس خودرو در ایران، فعالیت خوبی داشته است. این فروشگاه، به عنوان یک نمایشگاه فوق العاده، نیاز مشتریان را از لوازم جانبی و اسپرت برطرف می کند. فروشگاه مذکور، انواع مختلف لوازم جانبی خودرو تولید داخل و خارج را در اختیار شما قرار می دهد.

این نمایشگاه، عرضه کننده ایده آل انواع مختلف تجهیزات خودروهای جدید داخلی می‌باشد. بهترین و متنوع ترین محصولات و لوازم یدکی، با کیفیت مناسب در این نمایشگاه عرضه می‌شود. همانطور که از نام فروشگاه پیداست، انواع لوازم اسپرت و تزئینی خودرو عرضه می گردد. از این لوازم می توانیم به انواع مختلف اسپری خوشبوکننده و تمیزکننده، دیفیوزر، انواع بال عقب، دزدگیر خودرو، پولیش و واکس، دستگیره درب، جلو پنجره اسپرت، زنجیرچرخ، سراگزوز، اشاره کنیم.

بازار قطعات خودروهای جدید داخلی

علاوه بر موارد گفته شده، بک فایر، بک اسموک، کنسول وسط، قفل فرمان، زنون، هدلایت، سردنده، قاب پلاک، سردنده، دوربین دنده عقب، لامپ، کمربند ایمنی، تیغه برف پاک کن، آینه اتومبیل، آنتن اتومبیل، روکش فرمان و... نیز در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شود. از محصولات این نمایشگاه که بگذریم، فروشگاه کینگ اسپرت، علاوه بر فروش خرده، امکان فروش عمده محصولات خود را نیز دارد.

کینگ اسپرت، وارد کننده مستقیم لوازم یدکی از خارج می باشد که علاوه بر آن صفر تا صد فرآیند پخش لوازم وارد شده را نیز بر عهده دارد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معرفی شده براساس نوع خودرو خود لوازم اسپرت موردنیاز را خریداری نمایید. در کینگ اسپرت، لوازم اسپرت خودروهای پراید، ساینا، تیبا، کوئیک، ال 90، سمند، دنا، پرشیا، پژو 405، پژو 206، رانا، مگان، برلیانس، شاهین، تارا و... موجود می‌باشد. شما می توانید با خرید لوازم جانبی و اسپرت خودرو، اتومبیل خود را زیبا تر کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45103

ارسال نظر