رپورتاژ

استخدام خرداد ۱۴۰۲ برای مهندسین صنایع: شرکت‌هایی که استخدام دارند

استخدام خرداد ۱۴۰۲ برای مهندسین صنایع: شرکت‌هایی که استخدام دارند

طبق آمارها، مشاغل مهندسی بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۹ با رشد ۳ درصدی روبه‌رو خواهند شد. بنابراین، این فرصت برای مهندسان خصوصا مهندسان صنایع فراهم است که از آگهی‌های استخدامی شرکت‌ها برای بیشتر شدن شانس استخدام خود، بهره ببرند.

خبر خوب برای مهندسان صنایع این است که مانند دیگر ماه‌های سال، در خرداد ماه ۱۴۰۲ نیز شرکت‌های بسیاری به دنبال جذب مهندس صنایع هستند و برای این منظور، آگهی استخدام خود را در سایت‌های کاریابی منتشر کرده‌اند. سایت کاریابی ایران تلنت یکی از این سایت‌ها است که آگهی‌های مربوط به استخدام مهندسان صنایع و برای شرکت‌های معتبر را منتشر کرده است. در ادامه درباره این شرکت‌ها و آگهی‌های استخدامی آنها خواهیم گفت.

شرکت‌هایی که استخدام دارند

بر اساس بررسی آگهی‌های استخدامی مهندسی صنایع در ایران تلنت، شرکت‌های بسیاری در صنایع مختلف به دنبال جذب مهندسان صنایع هستند و همگی آگهی استخدام جدید برای جذب و استخدام منتشر کرده‌اند. این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

گلدیران، ژرفا فوم شیمی، مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان، هرمان، آفاق سلامت بهینا و استاندارد ماشین.

مهندسان صنایع فرصت کار در مشاغل مختلف را دارند که برخی از این مشاغل که شرکت‌ها در خرداد ۱۴۰۲ برای آن اقدام به انتشار آگهی استخدام کردند را نام می‌بریم:

  • کارشناس ارشد مدیریت و کنترل پروژه (کارگزاری آگاه): داشتن مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع.
  • کارشناس PMO (گروه سولیکو): لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی صنایع.
  • مدیر پروژه (نستله ایران): لیسانس یا فوق لیسانس در رشته‌های مهندسی.
  • کارشناس ارشد بهبود مستمر تولید (زرین رویا): لیسانس مهندسی صنایع.
  • کارشناس برنامه‌ریزی (فومن شیمی): لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی صنایع.
  • کارشناس کنترل مستندات (شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا): حداقل مدرک لیسانس در مهندسی صنایع.
  • سرپرست تولید (شکلات فرمند): حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی صنایع.

این مواردی که نام بردیم، تنها بخش کوچکی از فرصت‌های شغلی‌ای است که توسط شرکت‌ها معرفی شده و مهندسان صنایع می‌توانند برای آنها رزومه ارسال کنند تا به استخدام این شرکت‌ها دربیایند.

ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی خرداد ۱۴۰۲

برای کسب اطلاعات بیشتر برای استخدام مهندسی صنایع به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید. در ایران تلنت می‌توانید آگهی‌های شغلی مربوط به مهندسی صنایع را بر اساس فاکتورهای مختلف مانند موقعیت جغرافیایی، سمت شغلی، گروه شغلی و موارد دیگر فیلتر کنید و با این کار، سریع‌تر به آگهی دلخواه خود خواهید رسید. فراموش نکنید که سرعت حرف اول را در کاریابی می‌زند، بنابراین ابتدا رزومه خود را با محتوای داخلِ شرح شغلی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کاری، موقعیت جغرافیایی، مهارت‌ها و توانایی‌ها به‌روز کنید و بعد، آن را برای هر تعداد آگهی ارسال کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 81141

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر