رپورتاژ

دوج کوین در آینده به شرایط قیمتی خواهد رسید؟

بعد از چهل سال فیلمنامه‌ی مجموعه‌ى «کوچک جنگلی» به قلم ناصر تقوایی منتشر شد.

دوج کوین ارزی که با یک شوخی ساخته شد، اکنون ارزش کل آن در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال بیش از چند ده میلیارد دلار است. البته نباید از حمایت‌های بی وقفه و ابزار علاقه ایلان ماسک از این ارز غافل شد. این ارز جنجالی توانست در سال ۲۰۲۱ رشد ۶ هزار درصدی را تجربه کند، این نرخ رشد حاکی از محبوبیت شدید توکن‌های دوج بین سرمایه‌گذاران بزرگ و کوچک بازار کریپتوکارنسی‌هاست.

رشد قیمت دوج کوین پس از ابراز علاقه ماسک به این ارز مانند انفجاری مهیب و بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال سروصدا به پا کرد، به گونه‌ای که ارزش این ارز بیش از 75 درصد رشد کرد. با وجود این تعاریف بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران بر این باورند که آینده بسیار مطلوبی در انتظار این ارز است. بنا بر حمایت‌های ایلان ماسک و برنامه‌های او، ارز دوج کوین نخستین ارزی است که قرار است در توییتر ادغام شود.

دوج کوین در آینده به شرایط قیمتی خواهد رسید؟

چه مواردی منجر به افزایش قیمت دوج کوین در نیمه دوم سال 2023 خواهد شد؟

تقریبا بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان از رشد قیمت doge در نیمه دوم سال 2023 و حتی سال‌های بعد نیز آگاه هستند. اما سوالی که در این میان پیش می‌آید این است که چرا ارزش دوج کوین در نیمه دوم سال 2023 افزایش خواهد داشت؟ در حقیقت ریشه اصلی افزایش قیمت این ارز قرارداد 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک بر سر توییتر است. بلافاصله پس از انتشار این خبر قیمت Dodge Coin به میزان صددرصد افزایش یافت. همان طور که می‌دانید علت این افزایش 100% حمایت‌های بی‌وقفه و همچنین بی‌سابقه ماسک از این ارز است.

موضوع ادغام توکن‌های دوج در توییتر برای مبادله احساسات بسیاری از سرمایه‌گذاران را تحت تاثیر قرار داد، این امر نیز منجر به افزایش صف خرید دوج کوین در همان بازه زمانی شد. بنا بر تحلیل‌های انجام شده از سوی بسیاری از موسسه‌های معتبر قیمت doge در نیمه دوم سال 2023 به 0.159 دلار خواهد رسید. البته بنا بر نظر برخی کارشناسان وجود یک بحران سنگین احتمالی در همین بازه ممکن است قیمت این ارز را به 0.07 دلار نیز کاهش دهد.

قیمت و ارزش دوج کوین در سال 2024

در صورتی که دوج کوین بتواند در نیمه دوم سال 2023 از بحران احتمالی با موفقیت گذر کند، قیمت آن در اواخر این سال به بیش از 0.158 دلار نیز خواهد رسید. البته باز هم ممکن است در اثر روند کاهشی میم کوین‌ها و کاهش حجم قیمت این ارز به 0.137 دلار نیز کاهش یابد. از این رو به وجود آمدن تعادل بین فشار خرید و فروش می‌تواند ارزش این میم کوین را به 0.199 برساند.

این افزایش و کاهش قیمت‌ها در تصمیم سرمایه‌گذاران برای خرید doge تاثیر بسیاری دارد، اما با نگاهی منطقی به این روند صعودی و نزولی می‌توان به راحتی درک کرد که افزایش قیمت این ارز بخش اعظمی از احتمالات را به خود تخصیص می‌دهد.

پیش‌بینی میم کوین محبوب دل‌ها (Dodge Coin) در سال 2025 و 2026

با توجه به قضیه افزایش فومو با تبلیغات اینفلوئنسرها به سمت قیمت ارز دوج کوین به احتمال بسیار زیاد باعث می‌شود تا قیمت این ارز 0.50 دلار افزایش یابد. البته باز هم این امکان وجود دارد که پاداش صفر و عملکرد پایین نیز در نوسانات بازار تاثیر گذاشته و قیمت این ارز نیز به عدد 0.22 دلار کاهش یابد. اما با وجود تمامی این احتمالات بسیاری از کارشناسان باور دارند که قیمت ارز دیجیتال دوج در سال 2026 در بازه قیمتی بین 0.345 الی 0.601 دلار نوسان خواهد داشت، این یعنی شروع مجدد رشد قیمتی هنگفت این ارز است.

دوج کوین در آینده به شرایط قیمتی خواهد رسید؟

پیش‌بینی قیمت Dodge coin در سال 2027 و 2028

داستان کشمکش نوسانات بازاری و شکستن مقاومت این میم کوین جنجالی ادامه خواهد داشت. اما باز هم کارشناسان انتظار دارند قیمت این ارز محبوب نیز در سال 2027 هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم رشد و صعود قابل توجهی داشته باشد. بنا بر نظریه‌های صادر شده به احتمال بسیار زیاد قیمت این ارز در سال 2027 بین بازه 0.415 تا 0.724 دلار نوسان خواهد داشت. در شرایط متعادل این ارز با قیمت 0.563 دلار معامله خواهد شد.

با توجه به سیر صعودی می‌توان گفت در سال 2028 باری دیگر این ارز حماسه‌آفرینی کرده و رکورد خود را در قیمت 0.921 دلار در سال 2028 خواهد شکست. باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که دوج کوین در 2028 با قیمت میانگین 0.806 دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله خواهد شد.

پیش‌بینی بازار خرید و فروش Dodge Coin در سال‌های 2029 و 2030

همان طور که در مقاله "آینده دوج کوین چگونه پیش‌بینی می‌شود؟" اشاره شده است، موسسه‌های فعال و معتبری چون کریپتو گروند و کریپتو لینکر در رابطه با قیمت ارز دیجیتال دوج کوین در سال 2029 پیش‌بینی‌های خود را اعلام کرده‌اند که پیش‌بینی هر دو شرکت مبنی بر رشد قیمتی این ارز است. بنا بر نتایج ارائه شده توسط این دو شرکت ارز Dodge Coin در سال 2029 از قیمت 0.863 دلار نیز رد خواهد شد. البته در بهترین حالت به احتمال بسیار زیادی ممکن است قیمت آن حتی به رقم بزرگ 1.195 دلار هم برسد.

همان طور که می‌دانید هر چقدر فاصله پیش‌بینی قیمتی ارزها افزایش یابد، به همان اندازه پیش‌بینی سخت‌تر می‌شود؛ اما با این وجود تیم‌های تحلیل‌گر بزرگ نیز باور دارند که قیمت این میم کوین طلایی در سال 2030 نیز عدد 1.115 دلار را رد خواهد کرد. البته در بهترین شرایط امکان رسیدن به نقطه 1.456 دلار هم وجود دارد. تمامی این نظرها نباید مبنای اصلی سرمایه‌گذاران برای عدم خرید یا خرید doge باشد؛ چراکه تمام آن‌ها احتمال بوده و به قطعیت گفته نشده‌اند. اما با وجود تمامی این پیش‌بینی‌ها و نوسانات بازار باز هم آینده بسیار مطلوبی در انتظار این ارز است.

دوج کوین در آینده به شرایط قیمتی خواهد رسید؟

سخن آخر

در این مطلب در رابطه با قیمت و ارزش دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال در سال‌های آتی توضیحات کاملی را ارائه دادیم. با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد آینده این ارز می‌توان گفت که توکن‌های دوج همواره قیمت روبه‌ رشدی خواهند داشت. حتی در صورت بروز اتفاقاتی چون ریزش و افت قیمت باز هم پشتوانه بزرگ این ارز یعنی ایلان ماسک و پروژه‌های بزرگ او (توییتر و اسپیس ایکس) مانع از شناور ماندن قیمت این ارز در حالت نزولی خواهد شد. البته پیش از اقدام به خرید دوج کوین در هر زمانی بهتر است اولا شرایط بازار را به دقت بررسی کرده و دوما از یک موسسه معتبر مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77742

ارسال نظر