طراحی سایت اختصاصی و کاملاً حرفه‌ای

چکیده : طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای با شرکت ویرامند

طراحی سایت اختصاصی و کاملاً حرفه‌ای

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، بسیاری از کسب و کار‌های سنتی به وبسایت‌ها و برنامه‌های دیجیتالی تبدیل شده‌اند که این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است تا به مشتریان در سراسر کشور و یا حتی سراسر جهان محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.

با همه‌گیری کرونا و اهمیت رعایت فاصله اجتماعی، این روند سرعت بسیار بیشتری پیدا کرد و شاهد از بین رفتن بسیاری از فعالیت‌های سنتی و جایگزین شدن آن‌ها با سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بودیم.

آنلاین شدن کسب و کار‌ها به صاحبان این امکان را می‌دهند تا به صورت مستقیم با خریداران و علاقه مندان محصولات و خدمات خود در هر نقطه از جهان ارتباط داشته باشند و به راحتی محصولات خود را در سراسر کشور به فروش برسانند.

علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین، سایت‌ها امروزه کاربرد‌های دیگری مانند برندینگ شخصی، خبری، سرگرمی، تحلیلی، اجتماعی و ده‌ها مورد دیگر پیدا کرده‌اند و هرکس با توجه به نیاز‌های خود می‌تواند طراحی سایت اختصاصی خود را سفارش دهد.

چرا به سایت اختصاصی و کاملاً حرفه‌ای نیازمند هستیم؟

اگر می‌خواهید محصول یا خدماتی را به فروش برسانید یا مطالب و ویدیو‌های تولید شده را در اختیار میلیون‌ها کاربر در ایران و جهان قرار دهید، به طراحی سایت فروشگاهی نیازمند هستید.

گزارشات نشان می‌دهد که 70 تا 80 درصد از مردم قبل از خرید از شرکت و فروشگاه‌ها، به صورت آنلاین پیرامون آن‌ها تحقیق می‌کنند و فروشگاه‌هایی که از سایت اختصاصی بهره‌مند نبودند، شانس کمتری برای جذب خریداران داشتند.

یکی از اولین مزیت‌های طراحی سایت فروشگاهی و داشتن سایت اختصاصی این است که به شما اعتبار می‌بخشد. یک وبسایت با ظاهری زیبا در نگاه اول اعتبار شما را در نگاه خریداران و کاربران بالا می‌برد و آن‌ها را ترغیب می‌کند تا از خدمات شما استفاده کنند و یا مطالب شما را مطالعه کنند.

در حالی که داشتن شبکه‌های اجتماعی پیش نیازی برای بسیاری از کسب و کار‌ها محسوب می‌شود و ساخت یک پیج و کانال در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند، اما تأثیر آن به میزان داشتن یک سایت اختصاصی نیست.

شما در کنترل و تغییر ظاهر و خدمات پیج خود در شبکه‌های اجتماعی بسیار محدود هستید، در حالی که در سایت اختصاصی اینگونه نیست و می‌توانید از خلاقیت خود و با توجه به نیاز‌ها، برای جذب هرچه بیشتر کاربران و افزایش جایگاه خود در بازار استفاده کنید.

طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند شما را به میلیون‌ها کاربر داخلی و جهانی معرفی کند و منجر به افزایش فروش محصولات شود. امروزه بسیاری از خریداران در اولین قدم در گوگل محصول مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند و در صورتی که شما نیز دارای وبسایت باشید و رتبه خوبی را بدست‌آورید، می‌توانید از این فرصت بیشترین استفاده را کنید و مشتریان جدیدی را بدست‌آورید.

طراحی سایت اختصاصی و کاملاً حرفه‌ای

سایت‌ها همچنین مرکز مارکتینگ و تبلیغات فروشگاه‌ها و افراد است و امروزه تمام کارت‌ها و تبلیغات انجام شده، در نهایت به سایت و اپلیکیشن‌ها هدایت می‌شوند؛ زیرا علاوه بر امکان مشاهده تمام محصولات شما به راحتی و در سریعترین زمان، خریداران و کاربران می‌توانند از دیگر بخش‌ها نیز بازدید کنند و اطلاعات کاملی را پیرامون شما و نحوه فعالیت و محصولات بدست آورند.

مزایای طراحی سایت اختصاصی چیست؟

ساخت یک وبسایت با وردپرس و استفاده از قالب‌های آماده فرآیندی راحت است، اما اگر بدون دانش مورد نیاز سایت خود را طراحی کنید، علاوه بر ظاهر مشابه با هزاران سایت دیگر، کیفیت سایت از جمله سرعت پایین می‌آید و در نهایت سایت ایجاد شده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های شما باشد.

ممکن است در نظر شما ساخت یک وبسایت اختصاصی و حرفه‌ای فرآیندی بسیار دشوار باشد، اما امروزه مجموعه‌ها و تیم‌های متنوع طراحی سایت فعالیت دارند که با توجه به نیاز‌های شما می‌توانند طراحی و ساخت سایت فروشگاهی را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهند.

کافی است از خلاقیت خود استفاده کنید و نیاز‌های خود را شناسایی کنید، سپس طرح کلی و نیاز‌های سایت را در اختیار شرکت ویرامند قرار دهید تا طراحی 0 تا 100 سایت شما را انجام دهند تا علاوه بر ظاهری زیبا، به هرآنچه در یک وبسایت نیاز دارید نیز دسترسی داشته باشید.

طراحی و ساخت سایت اختصاصی باعث می‌شود سایت شما ظاهری منحصر به فرد داشته باشد و در نگاه اول بازدید‌کنندگان را جذب کند. ظاهر در جذب کاربران و افزایش فروش بسیار مهم است و این نکته مهمی است که بسیاری به آن توجه نمی‌کنند.

همچنین سایت اختصاصی می‌تواند به رتبه بهتر سئو سایت شما منجر شود زیرا کدنویسی اصولی، باعث افزایش سرعت و همچنین شناسایی بهتر مطالب در گوگل می‌شود. با بهبود جایگاه سایت شما در گوگل، می‌توانید فروش بسیار بیشتری را تجربه کنید.

مجموعه ویرامند از صفر تا صد سایت شما را به صورت کدنویسی اختصاصی با توجه به نیازها، بودجه و کسب و کار شما پیاده سازی میکند.

کسب و کار‌ها به طور مداوم در حال تغییر هستند و نیاز‌های شما ممکن است طی چند ماه و یا چند سال آینده تغییر کند. با تغییر نحوه فعالیت و یا ارائه خدمات، لازم است در سایت خود نیز تغییرات را اعمال کنید. انجام این تغییرات در سایت‌هایی که با قالب آماده ساخته شده‌اند بسیار دشوار خواهد بود و علاوه بر کارایی نامناسب، ظاهر سایت را نیز می‌تواند بهم بریزد.

طراحی سایت اختصاصی و کاملاً حرفه‌ای

اما با سایت اختصاصی، شما این امکان را خواهید داشت تا از تیم حرفه‌ای توسعه سایت خود در این زمینه کمک بگیرید تا به بهترین شکل و با بهترین کارایی تغییرات جدید در سایت پیاده‌سازی شود.

جمع‌بندی

طراحی و ساخت سایت به مهارت زیادی نیازمند است و مهم است فراموش نکنید که در هنگام سفارش طراحی سایت اختصاصی، حتماً از یک مجموعه و تیم حرفه‌ای استفاده کنید. مشاهده نمونه کار‌های قبلی و همچنین مطالعه نظرات مشتریان قدیمی می‌تواند دید خوبی نسبت به کیفیت کار آن‌ها در اختیار شما قرار دهد.

سایت اختصاصی شما باید رسپانسیو باشد، کدنویسی خوبی داشته باشد، از لحاظ سئو قدرتمند باشد و آزادی عمل بسیاری را در اختیار شما قرار دهد تا به طور مداوم نیازمند تیم طراحی نباشید.

شرکت ویرامند علاوه بر ساخت سایت، برخی خدمات دیگر مانند طراحی گرافیکی و یا تولید محتوای مورد نیاز را انجام دهند که تأثیر بسیار مثبتی در رشد سایت اختصاصی شما خواهد داشت.

ویرامند همچنین پشتیبانی آنلاین و حرفه‌ای نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا در هر زمان برای طراحی و یا رفع مشکلات و بهبود سایت به شما کمک کند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 75108

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر