رپورتاژ

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

رپورتاژ

حالا که می‌خواهید خودتان دست به کار شوید و به صورت خودآموز و کاملا منعطف یادگیری زبان انگلیسی را در برنامه روزانه خود بگنجانید، حتما باید با تکنیک‌های متنوع برای پیاده‌سازی این روش آشنا باشید. اما برای یادگیری زبان به صورت خودآموز چه روش‌هایی وجود دارد؟

 استفاده از پک‌های خودآموز زبان انگلیسی: با توجه به استقبال زیاد برای یادگیری بدون کلاس، پک‌های خودآموز در سطوح مختلف به صورت کاملا کاربردی و استاندارد آماده شده‌اند که اگر می‌خواهید در مسیر درست قرار بگیرید، بهترین کار استفاده از آنهاست.

آموزش زبان انگلیسی

مطالعه کتاب‌ مهارت‌های اصلی: حتی اگر قرار است به صورت خودآموز و بدون کلاس، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، باید مهارت‌های اصلی شامل خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening) و حرف‌زدن (Speaking) را بدانید. برای این کار می‌توانید از کتاب زبان مخصوص هر بخش استفاده کنید. البته فراموش نکنید در کنار آن، یادگیری گرامر از نان شب هم واجب‌تر است.

تماشای فیلم‌های انگلیسی‌زبان: یکی از بهترین روش‌های ثابت‌شده برای تقویت زبان انگلیسی بدون کلاس و به صورت خودآموز، تماشای فیلم‌های زبان اصلی است. البته برنامه‌های تلویزیونی، ویدیویی و سریال‌های مختلفی نیز با همین هدف تهیه شده‌اند که تماشای آنها کمک زیادی به شما می‌کند. در شروع می‌توانید فیلم‌ها را با زیرنویس فارسی ببینید و کم‌کم نیازی به زیرنویس نخواهید داشت. یادتان باشد یوتیوب را دست‌کم نگیرید. کانال‌های زیادی وجود دارند که به صورت حرفه‌ای و رایگان مشغول آموزش زبان انگلیسی هستند.

 استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی: با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند بخش جداناشدنی زندگی این روزهای ما هستند و به‌راحتی می‌توانید از اپلیکیشن‌های حرفه‌ای یادگیری زبان انگلیسی مانند Doulingo یا Memrise استفاده کنید. در این برنامه‌ها به‌خوبی مباحث مختلف آموزشی پوشش داده می‌شوند.

انگلیسی بخوانید و بنویسید: تا می‌توانید نوشته‌های انگلیسی مانند کتاب، روزنامه، مقاله و محتوای متنی بخوانید. از سوی دیگر تلاش کنید در قالب یک سایت شخصی، بلاگ یا داخل یک دفترچه مطالبی را به زبان انگلیسی بنویسید تا میزان پیشرفت خود را ببینید.

 برای خودتان همراه پیدا کنید: یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز این است که برای خودتان حداقل یک همراه پیدا کنید. شما می‌توانید آموخته‌های خود در طول روز را با یکدیگر مرور کرده و با هم صحبت کنید.

آموزش زبان انگلیسی

معرفی بهترین منابع و کتاب‌ زبان انگلیسی

این روزها تبلیغات بی‌شماری را می‌بینید که از وعده یادگیری زبان انگلیسی در خواب و آموزش به صورت پیامکی گرفته تا روش‌های عجیب و غریب و پیج‌های اینستاگرامی ادعا می‌کنند با روش‌های جادویی آنها می‌توانید بدون کلاس، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

اما همه ما می‌دانیم که فراگیری یک زبان جدید نیازمند طی کردن مسیر استاندارد و آموزش‌های اصولی است. همان‌طور که هنگام انتخاب یک موسسه آموزشی دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهیم، باید بدانیم که در یادگیری به صورت خودآموز نیز چالش‌های مختلفی داریم که اگر در انتخاب روش‌های مورد نظر اشتباه کنیم، شاید فرصت زیادی برای جبرانش نباشد.

تا آیلتس، با سفیرمال همراه باشید.

در این اوضاع شلوغی که گفتیم پیدا کردن بهتری منابع و کتاب‌های آموزش زبان با اینکه کار سختی به‌نظر می‌رسد و ممکن است در انتخاب دچار مشکل ‌شویم، ولی در واقع خیلی هم دشواری ندارد. وقتی برای حضور در کلاس‌های زبان انگلیسی مجموعه سرشناسی چون سفیر را انتخاب می‌کنید، به همین راحتی می‌توانید به خدمات آنلاین آن نیز اعتماد داشته باشید. فروشگاه سفیرمال یکی از عرضه‌کنندگان معتبرترین و اصولی‌ترین انواع پک، کتاب زبان و کتاب آیلتس است که می‌توانید به‌سادگی در سطوح مختلف آنها را تهیه کنید و به‌شکلی استاندارد مسیر یادگیری خودآموزتان را ادامه دهید.

آموزش زبان انگلیسی

برنامه‌ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری به ویژه یادگیری زبان انگلیسی نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق روزانه و انجام تمرینات مستمر است. اگر در تصمیم خود جدی هستید و برای تفریح نمی‌خواهید زبان انگلیسی را فرابگیرید، باید برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید تا به‌صورت پیوسته بدانید در چه زمانی قرار است کدام موضوعات را یاد بگیرید. هر روز باید چندین ساعت را به آموزش زبان انگلیسی اختصاص دهید و تمرین‌کردن را فراموش نکنید.

سفیرمال، همان فروشگاه اینترنتی است که تمام انتظارات شما و حتی بیشتر از آن را برآورده می‌کند. فقط کافی است اراده کنید تا یک زبان جدید مثل انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی و ... را یاد بگیرید.

در سایت فروشگاه اینترنتی سفیرمال هر آنچه مورد نیاز است از کتاب و سی دی و پادکست آموزشی  گرفته تا کلاس خصوصی زبان برای شما فراهم شده است. کارشناسان آموزش سفیرمال به شما کمک می‌کنند تا کتاب مناسب با سطح و نیاز خود را تهیه کنید و برای شما بر طبق زمان‌های آزادتان با بهترین مدرسان زبان‌های مختلف در تهران کلاس خصوصی هماهنگ می‌کنند.

دسته بندی محصولات بر اساس رده سنی، زبان مد نظر و یا مهارت‌های آزمون‌های بین المللی دسته بندی شده اند و شما می توانید با چند کلیک ساده محصول مورد نظرتان را پیدا کرده و با استفاده از توضیحات محصولات، کتاب‌های مورد نظرتان را انتخاب نموده یا پس از مشورت با کارشناسان آموزش سفیرمال کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46009

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر