رپورتاژ

هزینه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک در امارات متحده عربی چقدر است؟

رپورتاژ

هزینه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک در امارات متحده عربی چقدر است؟

هزینه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک در امارات متحده عربی چقدر است؟در امارات متحده عربی، هزینه های یک وب سایت تجارت الکترونیک می تواند از ۵۰۰۰ درهم تا ۳۰۰۰۰۰ درهم باشد.

● اگر استارت‌آپی هستید که به دنبال یک وب‌سایت با کیفیت ۵ تا ۱۰ صفحه‌ای هستید، هزینه آن بین ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ درهم خواهد بود.

● سایز متوسط ​​۱۰ تا ۳۰ صفحه وب سایت بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ درهم هزینه دارد.

● وب سایت های تجارت الکترونیک با پیچیدگی بالا از ۲۵۰۰۰ درهم به بالا هزینه دارند.

اما چه عواملی بر هزینه های طراحی سایت تأثیر می گذارد؟ چگونه بودجه خود را برنامه ریزی کنید تا پلتفرم تجارت الکترونیک خود را در اولین شات بدون اشتباهات پرهزینه راه اندازی و اجرا کنید؟

هنگام ارزیابی هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیک چه مواردی را باید در نظر گرفت

بدون بودجه مشخص، به راحتی می توانید در نهایت خرج بیش از حد کنید. ما تجزیه و تحلیل هزینه تجارت الکترونیک خود را به هزینه های عمده زیر تقسیم می کنیم:

نوع پلتفرم تجارت الکترونیک

نام دامنه

میزبانی

زمان توسعه دهندگان

طرح

گواهینامه SSL

ویژگی ها و عملکرد

محتوا

سئو

نگهداری

پاسخ به سؤالات زیر می تواند به شما در تعیین هزینه های وب سایت تجارت الکترونیک از قبل کمک کند:

پلت فرم تجارت الکترونیک در مقابل توسعه سفارشی: به کدام یک نیاز دارم؟

انتخاب بهترین راه برای شروع یک کسب و کار خرید آنلاین آسان نیست. پلتفرم های زیادی برای تجارت آنلاین وجود دارد. با این حال، همه آنها قادر به مدیریت افزایش ترافیک نیستند. پلت فرم های توسعه وب سایت تجارت الکترونیک منبع باز به اندازه وب سایت های سفارشی طراحی سایت اختصاصی ایمن و انعطاف پذیر نیستند. توسعه سفارشی می‌تواند راه‌حل‌هایی را ارائه دهد که با تشخیص صدا، واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و رویکرد تجارت الکترونیک بدون سر ارائه می‌شوند. یک وب سایت خوب طراحی شده به مشتریان شما نشان می دهد که آنها را جدی می گیرید.

هزینه های مرتبط: اکثر قالب های اولیه وب سایت تجارت الکترونیک تا 1000 درهم هزینه دارند اما نصب و سفارشی سازی می تواند تا 7000 درهم هزینه داشته باشد.

طراحی وب سایت

هزینه نام دامنه چقدر خواهد بود؟

دامنه خانه آنلاین شرکت شما است. می توان آن را برای یک دوره 1 ساله خریداری کرد و پس از آن باید آن را تمدید کنید.

هزینه های مربوطه: 20 درهم – 200 درهم در سال بسته به .com، .net، .ae و غیره.

آیا برای میزبانی نیاز به پشتیبانی دارم؟

اگر بله، از یک هاست با قیمت مناسب استفاده کنید. اگر نه، به گزینه های هاست رایگان نگاه کنید. اکثر پلتفرم‌های SaaS سطحی از میزبانی را ارائه می‌دهند، اگرچه می‌توان آن را از نظر میزان ذخیره‌سازی، ترافیک و حتی تعداد سفارش‌ها محدود کرد. از آنجایی که وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک به منظور درآمدزایی هستند، توصیه می‌شود میزبان‌هایی داشته باشید که پشتیبانی ارائه می‌دهند.

هزینه های مربوطه: 400 درهم به بالا.

هزینه استخدام توسعه دهندگان چقدر است؟

یک تحلیل هزینه خوب باید شامل تخصیص زمان توسعه دهندگان نیز باشد. نرخ ها می تواند به دلیل عوامل زیادی از جمله تخصص، تجربه، موقعیت مکانی و شرایط بازار متفاوت باشد.

هزینه های مربوطه: 7000 درهم + بسته به نرخ و مهارت توسعه دهنده.

چه نوع طراحی وب سایتی نیاز دارم؟

اگر می خواهید خود را از رقبای خود متمایز کنید، به سراغ طراحی در سطح جهانی بروید. اگر به سادگی می خواهید بفروشید و رقابت کنید، به سراغ چیزهای مقرون به صرفه تر بروید. طراحی UX خوب یک نقشه راه برای مشتریان شما است که می توانند یک خرید سریع انجام دهند، با این حال، هزینه نهایی وب سایت شما را افزایش می دهد.

هزینه های مربوطه: طراحی UX معمولاً تا 35000 تا 55000 درهم هزینه دارد.

از چه گواهی SSL استفاده کنم؟

SSL مخفف "Secure Sockets Layer" است. گواهینامه های SSL برای ایجاد یک اتصال امن و رمزگذاری شده استفاده می شود. بدون SSL یک فروشگاه وب در برابر هکرها آسیب پذیر خواهد بود. بزرگترین دلیل برای پرداخت هزینه گواهی SSL به جای استفاده از نسخه رایگان، محافظت از مسئولیت است. این بدان معنی است که در صورت نقض اطلاعات، شما بر اساس سطح گارانتی خود بیمه می شوید.

هزینه های مربوط: گواهی SSL از برندهای معتبر جهانی از 914 درهم در سال و به بالا شروع می شود.

طراحی وب سایت اختصاصی

چه ویژگی هایی نیاز دارم؟

عملکرد از اهمیت اساسی برخوردار است. یک سایت معمولی باید ویژگی های زیر را ادغام کند:

ثبت

جهت یابی

بررسی ها

بررسی انعطاف پذیر

گزینه های پرداخت چندگانه

لیستی از ویژگی های مورد نیاز فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید. سفارشی کردن ویژگی های پیشرفته طبیعتا به بودجه بیشتری نیاز دارد.

هزینه های مربوطه: 18000 تا 185000 درهم (سرمایه گذاری اولیه).

چه نوع محتوایی باید ایجاد کنم؟

همانطور که افراد بازاریابی می گویند، محتوا پادشاه است. برای یک فروشگاه آنلاین، به تصاویر و توضیحات محصول نیاز دارید. هزینه کپی رایتینگ به طور مستقیم با تعداد صفحات متناسب است.

هزینه های مرتبط: عناصر بصری یک وب سایت تجارت الکترونیک معمولاً از 1800 درهم تا 7500 درهم هزینه دارند. در مورد کپی رایتینگ، انتظار داشته باشید که از 200 درهم تا 1800 درهم برای هر صفحه یا مقاله پرداخت کنید.

به چه نوع کار سئو برای رتبه بالاتر گوگل نیاز دارم؟

اگر می خواهید همه رقبای خود را شکست دهید، به پشتیبانی زیادی از  سئو سایت نیاز دارید. اگر فقط به دنبال رقابت هستید، سئوی اولیه ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

هزینه های مربوطه: 1100 درهم تا 5500 درهم در ماه.

آیا به نگهداری وب سایت نیاز دارم؟

به خاطر داشته باشید که پس از تکمیل توسعه اولیه، وب سایت شما به سرمایه گذاری مستمر برای بهبود عملکرد نیاز دارد. درست همانطور که سلامتی شما بدون رژیم غذایی سالم، تمرینات منظم و چک آپ می تواند از بین برود، وب سایت شما نیز همینطور است.

سایت های تجارت الکترونیک برای اطمینان از اینکه همه اجزا به درستی کار می کنند نیاز به تعمیر و نگهداری معمول دارند. هزینه تعمیر و نگهداری مجدداً به ویژگی ها و عملکرد بستگی دارد.

هزینه های مربوطه: 3000 تا 30000 درهم در ماه.

سئو سایت تضمینی

چگونه یک پایه محکم برای آینده کسب و کار خود بگذارید؟

تجارت الکترونیک یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین است. Statista تقریباً 5 میلیارد خریدار دیجیتال در سال 2022 پیش بینی می کند، رقمی که احتمالاً تا سال 2023 به 6.5 میلیارد نفر خواهد رسید. اکثر فروشگاه های موفق تجارت الکترونیک سرمایه گذاری اولیه خود را در سال اول یا کمتر پرداخت می کنند.

شرکت توسعه وب سایت تجارت الکترونیک

شرکت توسعه وب سایت تجارت الکترونیک

شما می توانید با یک شرکت درجه یک  وب سایت تجارت الکترونیک بسازید، حتی اگر بودجه کمی دارید. اگر شرکت طراحی وب سایت مناسب را در دبی یا توسعه وب سایت تجارت الکترونیک در دبی پیدا کنید، می توانید هزینه توسعه را تا حد زیادی کاهش دهید بدون اینکه بر کیفیت تأثیر بگذارد. توصیه می کنیم صرفه جو باشید و فقط زمانی که برای کسب و کار شما ضروری است خرج کنید

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20877

ارسال نظر