رپورتاژ

راهنمایی خرید هندزفری شیائومی از فروشگاه لیوزا

رپورتاژ

راهنمایی خرید هندزفری شیائومی از فروشگاه لیوزا

هندزفری شیائومی با پیشرفت تکنولوژی جای خود را به مدل های بی سیم و ایرپاد ها دادند و تبدیل به یک گجت جدایی ناپذیر در زندگی ما شده است. قطعا خرید هندزفری شیائومی در بین گستردگی برند ها کار آسونی نیست اگر به دنبال هندزفری ارزان قیمت هستید قطعا هدفون و هندزفری شیائومی بهترین گزینه میباشد.

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید هندزفری شیائومی را بصورت دقیق و جزئی بررسی کنیم که میتوانید مطابق نیاز خود هندزفری شیائومی خود را انتخاب و در هنگام خرید هندزفری شیائومی دچار مشکل نشوید.هندزفری های شیائومی در کنار قیمت های ارزان کیفیت خوبی دارند که قیمت پایین آن باعث شده است تا بیشتر کاربران هندزفری بلوتوثی شیائومی را خرید و استفاده کنند.

هدفونهای In-Ear شیائومی

این نوع هدفون های In-Ear بصورت گرد و با اندازه های کوچ هستند که داخل گوش شما قرار میگیرند همچنین به علت قرار گیری این نوع هدفون ها داخل گوش کیفیت صدا و بیس خوبی دارند . همچنین این هدفون و هندزفری ها سری های مختلفی دارند که در اندازه های بزرگ ، متوسط ، کوچک وجود داشته که هر فردی با هر گوشی میتواند از این نوع هندزفری های استفاده کنند همچنین خرید هندزفری شیائومی سری های مختلف در کنار محصول ارائه میشود. توجه داشته باشید هنگام استفاده از این هندزفری ها از سری های مناسب گوش خود استفاده کنید که موجب بی کیفیت بودن صدا و نارضایتی شما نشود. این نوع گوشی ها به دو صورت سیمی و بیسیم ارائه میشود.

راهنمایی خرید هندزفری شیائومی از فروشگاه لیوزا

هدفونهای On-Ear شیائومی

هندزفری و هدفون های On-Ear که قابلیت و توانایی بیشتر در حذف نویز و صدای اطراف شما به نسبت دارند هندزفری In-Ear این نوع هدفون ها خارج از گوش یا روی گوش قرار دارند هدفون های In-Ear صدای ایجاد شده را بصورت مستقیم وارد گوش میکنند به همین دلیل کیفیت بسیار عالی بوده و تنها ایراد این هدفون ها ، برای استفاده در مدت زمان طولانی احساس سنگینی و خستگی میشوید.

راهنمایی خرید هندزفری شیائومی از فروشگاه لیوزا3

هدفونهای Over-Ear

و هدفون‌های Over-Ear که بزرگ تر از هدفون های on-ear هستند و بصورت کامل گوش های شما داخل این هدفون ها قرار میگیرد صدای تولید شده در این هدفون ها همانند یک اسپیکر هستند که صدای جذاب و دورتر از گوش قرار میگیرد یک نکته عالی برای کسانی که نمیخواهند صدای محیط را بشوند و یا در عمق موسیقی غرق شوند هدفون Over-Ear عایق بسیار خوبی در برابر نویز و صدای محیط بوده و کیفیت صدای واضع و شفاف در اختیار شما قرار میدهد تنها ایراد این هدفون های سنگین بودن و غیر قابل حمل بودن آن بوده و هدفون‌های Over-Ear جزو پرفروش ترین ها در بین علاقمندان به موسیقی میباشد و بیشتر کاربران برای داشتن یک کیفیت و بیس نرم قوی نیاز دارند که یک هدفون‌های Over-Ear داشته باشند.

راهنمایی خرید هندزفری شیائومی از فروشگاه لیوزا4

حساسیت و سطح فشار صدا

سطح و فشار صدا یا حساسیت (SPL) که در مشخصات محصول وجود دارد که هنگام خرید متوجه این منطور خواهید شد. SPL که مروبط واحد اندازه گیری به حساسیت و دسی بل در میلی وات نمایش داده میشود. بصورت کلی و ساده سطح فشار یا حساسیت به میزان تولید شده توسط هدفون و هندزفری شیائومی شما تا چه حد میتواند صدای قوی تر تولید کند. همچنین سیگنال الکتریکی به سیگنال صوتی را مورد ارزیابی و مقدار صوت موثر ایجاد شده را نمایش میدهد بصورت استاندارد و طبق هشدار های ایالات متحده قرار گرفتن طولاتی مدت در معرض SPL نباید بیشتر از 85 دسی بل باشد توجه داشته باشید آستانه درد 120 دسی بل میباشد.

درایور

کاربرد درایور ها در هدفون به این صورت میباشد که سیگنال الکتریکی را به فشار صوتی تبدیل میکند که یکی از مهم ترین بخش های هر هدفون و هندزفری شیائومی بوده که اگر این درایور ها وجود نداشتند هندزفری هم وجود نداشت ! هنگام خرید هندزفری شیائومی در دفترچه یا مشخصات محصول قطر درایور دیافراگم وجود دارد که واخد آن بر حسب میلی متر اندازه گیری میشود. جنس این درایور ها از آهن ربا و سیم های مرتبط با صدا و دیافراگم تولید میشوند که تمامی اجزای این درایور ها موجب ارتعاش و دیافراگم میشود. و این ارتعاشات باعث امواج صوتی میشود که به گوش ما میرسد در هر هدفونIn-Ear یک درایور ها برای باس و دیگری برای فرکانس متوسط و بالا قرار دارد.

پاسخ فرکانس

محدود فرکانس یا پاسخ فرکانس که هر هدفون و هندزفری بر حسب تکنولوژی خود ایجاد میکند واحد آن بر حسب هرتز بوده که همانند سایر مشخصات در کنار محصول نوشته میشود که اغلب میزان فرکانس هندزفری ها 20 هزار هرتز بوده که انسان میتواند این نوع صدا را بشوند و با شنوایی انسان مطابقت دارد هر چند فرکانس یک عامل برای کیفیت صدا نمیباشد برای افرادی که مایل هستند موزیک و صدای بیس دار گوش دهند باید هدفون و یا هندزفری های انتخاب کنند که فرکانس باس پایین تری دارد.

حذف نویز (Noise Cancellation)

هندزفری های شیائومی از تکنولوژی حذف نویز (Noise Cancellation) بهره میبرند که قابلیت حذف نویز در میکروفون و تراشه های الکترونیکی میباشد قابلیت حذف نویز سر و صدای های اطراف و محیط شما را ضبط کرده و موج صوتی معکوس و بازگردانی آن به هدفون صدای محیط را بصورت کامل خنثی میکند ایردی که این هندزفری و هدفون ها دارند فرکانس های ثابت و کم که عملکرد قابل قبولی دارند که برای فرکانس های میان برد و بالاتر موثر نیست . همچنین این هندزفری های برای اجرای حذف نویز به باتری دارند .

خرید هندزفری شیائومی از فروشگاه لیوزا

شما میتوانید قیمت هندزفری شیائومی را در سایت https://liooza.ir/ مشاهده و بررسی کنید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید همچنین اگر به اطلاعات بیشتر برای خرید هندزفری شیائومی نیاز دارید میتوانید از تیم پشتیبانی فروشگاه لیوزا درخواست راهنمایی کنید برای خرید هندزفری شیائومی کافیست آن را انتخاب و در لیست خرید خود قرار دهید تا هندزفری شیائومی خریداری شده در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19317

ارسال نظر