کدام هتل قشم به ساحل نزدیک تر است؟

جزیره قشم یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری کشور ایران است که در آب‌های خلیج فارس قرار دارد . سال‌های زیادی است که این جزیره زیبا مقصد گردشگران و دوستداران ایرانی و خارجی است. این جزیره هتل های زیبا و جاذبه های گردشگری فراوان و بکری دارد. به همین خاطر از میان هتل‌های محبوب و عالی قشم ما هتل قشم هایی که در نزدیکی دریا و دارای امکانات مناسبی هستند را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

کدام هتل قشم به ساحل نزدیک تر است؟

کدام هتل قشم به ساحل نزدیک تر است؟

جزیره قشم یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری کشور ایران است که در آب‌های خلیج فارس قرار دارد . سال‌های زیادی است که این جزیره زیبا مقصد گردشگران و دوستداران ایرانی و خارجی است. این جزیره هتل های زیبا و جاذبه های گردشگری فراوان و بکری دارد. به همین خاطر از میان هتل‌های محبوب و عالی قشم ما هتل قشم هایی که در نزدیکی دریا و دارای امکانات مناسبی هستند را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم

مجتمع اقامتی ساحل طلائی قشم یکی از معروف‌ترین و باسابقه‌ترین مراکز اقامتی قشم است. این مجتمع اقامتی در شرق جزیره قشم و در نزدیک ترین نقطه نسبت به جزیره لارک واقع شده. این مجموعه شامل ۵۸ اتاق و سوئیت در محیطی زیبا و دلپذیر است.این مجتمع اقامتی با امکانات تفریحی زیاد و نزدیکی به دریا، انتخاب مناسبی برای اقامت شما طی سفر به قشم می‌باشد.

این هتل دارای امکانات مناسب برای تفریحات ساحلی مانند قایق‌رانی، ساحل مخصوص شنا، جت اسکی، اسکی روی آب، اسکله ماهیگیری و رستوران ساحلی است. هتل دارای اتاق‌های دو تخته معمولی، دو تخته ویژه، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌های یک خوابه چهار تخته و پنج تخته با تمامی امکانات رفاهی می‌باشد. مزیت دیگر این است که با داشتنِ یک سوییت دوبلکس هشت تخته که قابلیت اضافه کردن یک تخت را نیز دارد، مناسب برای پذیرایی از سفرهای خانوادگی و دوستانه می‌باشد.

هتل ریحان قشم

اگر فکر می‌کنید هتل‌های ساحلی گران‌قیمت به نظر می‌رسند، هتل ریحان پیشنهادهای ارزان‌تری برای شما دارد. هتل ریحان قشم در ۵ طبقه و ۲۶ واحد، انواع اتاق‌های سینگل رو به دریا، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته رویال رو به دریا، اتاق سه تخته VIP رو به دریا، اتاق سه تخته معمولی و اتاق چهار تخته VIP را در بر می‌گیرد. هتل ریحان قشم، با فاصله‌‌ی کم (۱۵۰ متر) از دریا، چشم‌انداز دریایی، کنسلی بدون کارمزد، دسترسی رایگان به اینترنت، خشکشویی و بسیاری از امکانات دیگر، اقامتی رویایی در قشم را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

هتل آرتا

هتل آرتا

این هتل‌ لوکس و مجلل قشم در سال ۱۳۹۶ آغاز به فعالیت کرده است. هتل ۴ ستاره‌ی آرتا، که به آن مروارید قشم نیز می‌گویند، در ۷ طبقه و ۴۴ اتاق یک‌تخته و دوتخته به‌همراه ۴ سوئیت یک‌تخته، آماده خدمت‌رسانی به مسافرین جزیره‌ی قشم می‌باشد. به دلیل فاصله ۲۰۰ متری از دریا، بعضی از اتاق‌های این هتل از منظره‌ی دریایی زیبایی برخوردار هستند.

هتل آرتا قشم با طراحی و معماری زیبا و شیک و قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲، بازار ستاره و پارک ساحلی زیتون (حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی)، می‌تواند انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به ساحل و خرید باشد. هتل آرتا خدماتی از قبیل صبحانه رایگان، کافی‌شاپ، خشک‌شویی، اجاره خودرو با راننده، پارکینگ و غیره را به شما ارائه خواهد کرد.

هتل ساحلی خلیج فارس

اقامت کردن در هتل ساحلی خلیج فارس مانند تجربه زندگی کردن در چند قدمی ساحل بسیار زیبای جزیره قشم است. هتل ساحلی خلیج فارس علاوه بر اینکه دسترسی راحتی به دریا دارد فاصله کوتاهی نیز با مرکز خریدهای قشم داشته که این مزیت عالی می‌تواند باعث افزایش لذت شما از سفر شود. موقعیت هتل خلیج فارس قشم ساحل شمال شرقی جزیره قشم است و به علت قیمت مناسب یکی از هتل‌های اقتصادی این جزیره به شمار می‌آید.

اتاق‌های اقامتی هتل خلیج فارس در اتاق‌های دو تخته معمولی و رو به دریا، در سوئیت‌های یک خوابه دو تخته و رو به دریا، در سوئیت‌های دو خوابه چهار تخته و رو به دریا و همینطور سوئیت‌های سه خوابه شش تخته موجود است. امکانات اتاق‌ها نیز کاملا عالی و به اندازه بوده و سفری راحت خواهید داشت. یکی دیگر هز امکانات این هتل که بسیار متحصر به فرد است وجود رستوران و کافی شاپ به دو صورت ساحلی و در داخل هتل با منویی متعدد از غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی خوش مزه و باکیفیت است. هتل ساحلی خلیج فارس برای افزایش رفاه مهمانان خودش امکانات تفریحی مانند ساحل اختصاصی هتل، ایجاد مسیر پیاده ‌روی در ساحل و آلاچیق‌های ساحلی و تخت برای نشستن در کنار ساحل و بازی‌های فوتبال دستی و میز پینگ پنگ آماده‌ کرده است.

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون یکی از زیباترین هتل‌های جزیره قشم است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است و ۳ ساختمان جداگانه دارد. یکی از ساختمان‌ها دارای سوئیت‌ها و اتاق‌هاست. یک ساختمان دیگر فقط آپارتمان‌هاست و ساختمان سوم هم مختص ویلاها است. یکی از مزایای مهم هتل فولتون نزدیکی آن به ساحل دریای خلیج فارس است.

این هتل ۲ طبقه‌ای است و ۱۶ اتاق و ۱۰۰ تخت دارد که می‌توانید برای رزرو انواع اتاق دو تخته، سوئیت‌های یک خوابه سه نفره، سوئیت های تک خوابه چهار نفره، ویلاهای چهار خواب هشت نفره VIP با منظره رو به دریا و ویلای هفت خواب ۱۴ نفره VIP رو به دریا اجاره کنید. این هتل یک رستوران با ظرفیت ۷۰ نفر، یک پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، وای فای و اینترنت نامحدود در لابی، خدمات ماساژ، اتاق سونا و وان جکوزی، کافی‌شاپ و فضای سبز، خدمات برای تهیه بلیط، سرویس رفت و برگشت غیررایگان، خدماتی برای معلولین و پذیرش ۲۴ ساعته دارد.

امیدواریم با ارائه مطلب هتل قشم بالا به شما در انتخاب بهترین هتل یاری کرده باشیم. با رزرو هتل قشم نزدیک به ساحل، از دیدن طلوع و غروب خورشید لذت زیادی خواهید برد چرا که می‌توانید هر زمان دوست داشتید روی ماسه ساحل قدم بزنید یا لاک پشت‌ها و  ماهی‌ها را تماشا کنید. در این مطلب لیستی از هتل‌های نزدیک به ساحل در قشم در اختیارتان قرار داده شده تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که می‌خواهید محل اقامتتان چه امکاناتی داشته باشد یا به چه مکان‌هایی نزدیک تر باشد. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136540

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر