رپورتاژ

صفر تا صد تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز پل گیلان

برای متخصص شدن در تعمیرات تخصصی موبایل شرکت در دوره‌های جامع و کارگاه‌های مجهز حرف اول را می‌زند. اگر شما نیز علاقه‌مند به فعالیت و کسب تجربه در شغل تعمیرات موبایل هستید، لازم و ضروری است که در یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده ثبت نام کنید.

 صفر تا صد تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز پل گیلان

برای متخصص شدن در تعمیرات تخصصی موبایل شرکت در دوره‌های جامع و کارگاه‌های مجهز حرف اول را می‌زند. اگر شما نیز علاقه‌مند به فعالیت و کسب تجربه در شغل تعمیرات موبایل هستید، لازم و ضروری است که در یک آموزشگاه معتبر و شناخته شده ثبت نام کنید. ما در این مقاله برای شما عزیزان دربارۀ یکی از بهترین آموزشگاه‌های یادگیری تعمیر موبایل گفته و صفر تا صد تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز پل گیلان را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

کارگاه‌های مجهز پل گیلان برای کارآموزان مبتدی تا حرفه‌ای

اگر می‌خواهید در دوره تخصصی صفر تا صد باز و بست کردن گوشی در پل گیلان شرکت کنید، باید بگوییم که به هیچ گونه پیش نیازی احتیاج ندارید. برای مثال اگر تاکنون حتی یک پیچ باز نکرده‌اید یا قطعات سخت افزاری موبایل را نمی‌شناسید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. کلاس‌های آموزشی دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه پل در کارگاه‌هایی مجهز به ابزار آلات تعمیرات موبایل برگزار می‌شود.

از طرفی این دوره جامع به گونه‌ای طراحی شده که برای افراد در هر سطحی کاربردی و مفید باشد. برای مثال شما می‌توانید در این دوره با تمامی اجزای سخت افزار موبایل آشنا شوید. لازم به ذکر است که قبل از شناخت قطعات موبایل، آشنایی با ابزار آلات تعمیرات موبایل حائز اهمیت بوده و این قبیل از مباحث کاربردی را به‌صورت کامل و دقیق می‌آموزید.

در دوره تعمیرات موبایل مجتمع پل گیلان چه مباحثی تدریس می‌شوند؟

برای بررسی صفر تا صد تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز پل گیلان لازم و ضروری است که سرفصل‌های این دوره و جزئیات قابل تدریس در دوره را مورد بررسی قرار دهیم. شما عزیزان در این دوره کاربردی مباحث زیر را خواهید آموخت:

· آشنایی با لوازم و تجهیزات تعمیر موبایل

· شناخت و بررسی نحوه عملکرد اجزا و قطعات تشکیل دهنده موبایل

· آموزش کار با تجهیزات مورد نیاز در تعمیر گوشی

· آشنایی با انواع بردهای موبایل، اجزای آن و تعمیرات تخصصی برد موبایل

· تست بررسی و تعویض انواع سوکت‌های شارژ

· عیب‌یابی و تعمیر برد گوشی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای

· آموزش رفع ایرادات تخصصی مربوط به آنتن دهی یا ضعف آنتن

· آموزش ترفندهای تعمیراتی جدیدترین گوشی‌های روز بازار

مواردی که نام بردیم تنها بخشی از سرفصل‌های دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل بوده و باید بگوییم که کلیه مطالب را طی 23 جلسه خواهید آموخت. شاید باور این مسئله برایتان دشوار باشد که با شرکت در 23 جلسه کلاس آموزشی عملی محور می‌توانید تکنسین تعمیر موبایل شوید.

چرا باید در دوره تعمیرات موبایل کارگاه‌های مجهز پل گیلان شرکت کنیم؟

شما عزیزان با شرکت در این دوره آموزشی جامع و کاربردی از مزیت‌های منحصربه‌فردی بهره‌مند خواهید شد. بدون شک وجود این مزایا و امتیازات منجر به تشویق و ترغیب کارآموزان برای شرکت در این دوره می‌شوند. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزایای شرکت در دوره جامع تعمیرات موبایل محسوب می‌شوند:

 تعمیرات موبایل در کارگاه_های مجهز پل گیلان

- کاربردی بودن دوره: شما با شرکت در دوره جامع تعمیرات موبایل صفر تا صد تعمیر سخت افزار، نرم افزار و عیب‌یابی موبایل را خواهید آموخت. این دوره آموزشی به قدری جامع و کامل است که دیگر نیازمند شرکت در دورۀ ثانویه‌ای نخواهید بود. دقت داشته باشید که دوره مذکور برای افراد با هر سطح دانشی مفیدی و سودمند است. برای مثال افراد آماتور در تعمیر موبایل و حتی افراد حرفه‌ای مباحث کلیدی و کاربردی را فرا می‌گیرند.

- تدریس دروس توسط اساتید برتر: جالب است بدانید که آموزشگاه پل از پیش‌گامان در حوزه آموزش مهارت‌های فنی بوده و به مدت 22 سال سابقه مرتبط در این زمینه دارد. با این اوصاف همواره از اساتید باتجربه و متخصص برای تدریس سرفصل‌های دوره کمک گرفته می‌شود و از بابت کیفیت آموزش کارآموزان نگرانی ندارند.

- ارائه مدرک معتبر: آن دسته از کارآموزانی که در این دوره شرکت می‌کنند شانس دریافت مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل، مدرک بین المللی و مدرک دانشگاهی تعمیر موبایل را دارند. لازم به ذکر است که با دریافت مدرک فنی و حرفه ای افراد می‌توانند برای دریافت مجوز و پروانه کار و دریافت وام و سایر تسهیلات نیز اقدام کنند.

- فشرده بودن دورۀ آموزشی: اکثر افراد تمایل دارند که بدون اتلاف وقت کلیۀ مهارت‌های لازم برای تعمیرات تخصصی موبایل را آموزش ببینند. خوشبختانه این مورد نیز از ویژگی‌های مثبت دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل در پل گیلان بوده و شما طی 23 جلسه تمامی مباحث مهم را می‌آموزید.

- قیمت منصفانه دوره آموزشی: اگر قیمت این دوره را با سایر دوره‌های آموزشی و سرفصل‌های آنها مقایسه کنید به این مسئله مهم پی می‌برید که در دوره‌ای با قیمت منصفانه شرکت کرده‌اید. چنانچه هزینه پیش پرداخت دوره را پرداخت کنید مابقی هزینه را طی برگزاری دوره بپردازید.

- معرفی به بازار کار: از دیگر مزایای این دوره می‌توان به امکان معرفی به بازار کار اشاره کرد. از این امتیاز صرفاً کارآموزان فعال و کوشا بهره‌مند خواهند شد. هرچه در یادگیری سریع‌تر باشید، مسیر ورود به بازار کار برایتان هموارتر خواهد شد.

- بهره‌مندی از پشتیبانی دوره: به مدت یک سال بعد از شرکت در دورۀ آموزش تعمیر موبایل می‌توانید از پشتیبانی دوره نیز بهره‌مند شوید. در این راستا می‌توانید مشکلات و چالش‌های خود را با اساتید دوره مطرح کنید.

 تعمیرات موبایل در کارگاه_های مجهز پل گیلان

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان صفر تا صد تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز پل گیلان را مورد بررسی قرار داده و دربارۀ سرفصل‌های دوره و ویژگی‌های مثبت شرکت در این آموزش صحبت کردیم. حال با خیالی آسوده می‌توانید به مجتمع آموزشی پل گیلان اطمینان کرده و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد پیشرفت شغلی خود باشید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132159

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر