رپورتاژ

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟ این موضوعی است که برای هرکسی که به دنبال حفظ و حراست از امنیت خود و اموال خود است قابل پرسش خواهد بود

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟ این موضوعی است که برای هرکسی که به دنبال حفظ و حراست از امنیت خود و اموال خود است قابل پرسش خواهد بود. اگر شما هم به امنیت خود اهمیت میدهید و یا به دنبال سپردن حراست و نگهبانی خود به موسسه حفاظتی مراقبتی هستید، این پست برای شما منتشر شده است. پس لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل با موسسه حفاظتی مراقبتی آشنا شویم و به معرفی بهترین موسسه حفاظتی مراقبتی در تهران بپردازیم.

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

موسسه حفاظتی مراقبتی از جمله موسساتی هستند که در بخش خصوصی کشور تاسیس شده اند و حوزه فعالیت آنها ضرفا حفاظت و مراقبت از اشخاص، اماکن، محلات، مساجد و.... میباشد. موسسات حفاظتی مراقبتی مجوز فعالیت خود را از مرکز انتظام پلیس پیشگیری فراجا دریافت نموده و تحت نظارت پلیس پیشگیری فراجا میباشند اما فعالیت آنها به صورت خصوصی است و وابسته به هیچ ارگان یا نهاد دولتی و غیر دولتی نمیباشند.

درصورتی که حفاظت از اماکن شما برایتان مهم است میتوانید روی خدمات موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس حساب باز کنید. در انتهای این خبر به معرفی موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس خواهیم پرداخت.

از جمله مزایایی که موسسات حفاظتی مراقبتی دارند این است که به پلیس یاران (نگهبان) خود تجهیزات دفاع شخصی (گاز اشک آور و شوکر) تحویل میدهند تا در مواقع ضروری از آن برای حفاظت از خود و اموال شما استفاده کنند. این درحالی است که هیچ شرکت یا ارگانی نمیتواند پس از استقرار نیروی نگهبان خود به آنها این تجیهزات را بدهد و موسسات حفاظتی مراقبتی هم همانطور که گفته شد به دلیل اینکه تحت نظارت پلیس پیشگیری فراجا هستند میتواند به پلیس یاران (نگهبانان) خود این تجهیزات را بدهند.

این مورد یکی از مهم ترین دلایلی است که اگر حفاظت برای شما مهم باشد بی شک از امتیازات موسسات حفاظتی و مراقبتی مانند موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس استفاده خواهید کرد.

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

خدمات موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

  1. حفاظت و مراقبت از محلات
  2. حفاظت و مراقبت از مجتمع های مسکونی
  3. حفاظت و مراقبت از مجتمع های تجاری و اداری
  4. حفاظت و مراقبت از مجتمع های صنعتی
  5. حفاظت و مراقبت از مجتمع های درمانی و بهداشتی
  6. حفاظت و مراقبت از مجتمع های کشاورزی
  7. حفاظت و مراقبت از انبار های خصوصی و عمومی
  8. حفاظت و مراقبت از سیلو های زیر ۵۰۰۰۰ تن
  9. حفاظت و مراقبت از مخازن سوخت
  10. حفاظت و مراقبت از پایانه های مسافربری
  11. حفاظت و مراقبت از پروژه های عمرانی
  12. حفاظت و مراقبت از میادین میوه و تره بار
  13. حفاظت و مراقبت از همایش های خصوصی و عمومی
  14. حفاظت و مراقبت از اجلاس
  15. حفاظت و مراقبت از اجتماعات
  16. حفاظت و مراقبت از مراسمات
  17. حفاظت و مراقبت از بانک های خصوصی و دولتی با نیروی مسلح و یا غیر مسلح
  18. حفاظت و مراقبت از نمایشگاه های دائمی موقت
  19. حفاظت و مراقبت از تور های گردشگری و اردو های مسافرتی
  20. حفاظت و مراقبت از اماکن اداری و هنری و سینمایی
  21. حفاظت و مراقبت از اماکن تفریحی و زیارتی و آموزشی 
  22. و.....

با توجه موارد بالا میتوان متوجه این شد که موسسات حفاظتی و مراقبتی چقدر از سایر شرکت های حراستی و نگهبانی جلو تر و پیشرفته تر هستند. همچنین یکی از خدمات ارزنده و مفید موسسات حفاظتی و مراقبتی این است که در صورت نیاز شما میتوان از نیروی مسلح نیز برای حفاظت و حراست از اماکن شما استفاده کرد. 

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست؟

بهترین موسسه حفاظتی مراقبتی در تهران

حال که با موسسات حفاظتی مراقبتی و خدمات آنها آشنا شدید، شاید به دنبال بهترین موسسه حفاظتی مراقبتی باشید که حفاظت و حراست خود را به آن بسپارید. پس ااز بررسی های انجاام شده و استفاده از تجربیات مشتریان هز موسسه حفاظتی مراقبتی به نتیجه زیر رسیدیم:

بهترین موسسه حفاظتی مراقبتی در تهران که میتوان با خیال راحت به آنها اعتماد نمود و از خدمات ارزنده آنان استفاده کرد، موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس است. موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس با بهره گیری از دانش های بومی و فناوری های امنیتی مدرن توانسته است تاکنون رضایت بیش از 99% کارفرمایان خود را جلب کند. همچنین تاکنون این موسسه در قرارداد های خود علاوه بر پلیس یاران خو با تجهیزات دفاع شخصی در حراست و نگهبانی از بیمارستان 400 تحتخوابی مسکن مهر اسلامشهر از نیوری مسلح نیز برای حراست و نگهبانی از بیمارستان استفاده کرده است.

درصورتی که تصمیم به حفاظت از اماکن و حتی حفاظت از خود (حفاظت شخصیت) هستید میتوانید روی خدمات موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس استفاده کنید.

راه های ارتباط با موسسه حفاظتی مراقبتی حافظان آسایش یاس

  • پشتیبانی ۲۴/۷ : ۷۱۰۵۷۶۷۳-۰۲۱
  • بازرسی موسسه : ۷۷۶۳۰۳۹۵-۰۲۱
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل : ۰۹۱۲۲۹۹۳۵۹۳
  • ارتباط مستقیم با رئیس بازرسی : ۰۹۹۸۱۲۳۵۴۳۹

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130629

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر