رپورتاژ

مشاوره تخصصی با بهترین وکیل حقوقی و کیفری در تهران

سریعترین راه انتخاب و مشاوره تخصصی با برترین وکلای حقوقی و کیفری در تهران

قطعا می دانید که وکلای دادگستری با توجه به تحصیلات دانشگاهی که به صورت عام در دانشگاه می گذرانند و با توجه به داشتن پروانه وکالت ، اجازه وکالت در کلیه دعاوی به صورت عام و در گستره کشورمان دارند. اما با توجه به قوانین و آیین نامه های کانون های وکلای دادگستری و همچنین برخی قوانین دیگر ، یک وکیل پایه یک دادگستری باید تمرکز فعالیت خود را همان حوزه ای که کانون مطبوع وی در آنجاست و ایشان از آن کانون پروانه کسب نموده است ، قرار دهد. از این رو در این مقاله می خواهیم برخی از مهمترین حوزه های وکیل را به عنوان بهترین وکیل در تهران مورد بررسی قرار دهیم تا راحت تر بتوانید وکیل مربوطه را انتخاب نمایید.

بهترین وکیل در تهران به عنوان مشاور، هم در مسائل حقوقی و هم در دعاوی از مشتریان نمایندگی می‌کند. در انجام این کار، وکلا در تهران تحقیقات حقوقی را انجام می‌دهند، در جلسات رسمی شرکت می‌کنند، اسناد حقوقی را پیش‌نویس و تشکیل می‌دهند، از موکلین در دادگاه نمایندگی می‌کنند و مشاوره کلی ارائه می‌دهند. دفتر حقوقی محمد حاجیلو و همکارن به عنوان کی از برترین مجموعه ها همواره می کوشد تا خدماتی تخصصی را  در امور حقوقی و کیفری به کاربران و مراجعان ارائه دهد. با مراجعه به سایت حقوقی این مجموعه می توانید از وکلای با سابقه در امور مربوطه یاری بخواهید.

بهترین وکیل حقوقی و کیفری در تهران

اگر در خیابان‌های تهران قدم بزنیم، با تعداد بالایی دفاتر و موسسات حقوقی مواجه خواهیم شد که هر کدام مجموعه‌ای از وکلا و اساتید حقوقی را درون خود جای داده‌اند حجم بالای وکلا و اساتید حقوقی باعث می‌شود که اعتماد به حقوقدانان غیر ممکن به نظر برسد. به همین منظور لازم است که در انتخاب، ابتدا یک معیار ذهنی و نسبی برای خود بسازیم. بهترین وکیل تهران باید فارغ‌التحصیل یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور در رشته حقوق باشد و میبایست از قوانین و مقررات مربوط به دعاوی مختلف قانونی آگاهی کامل داشته باشد. بهترین وکیل تهران در طول سال‌های مختلف، تجارب زیادی باید کسب کرده باشد و با حضور در محاکم قضایی از موکل خود بهترین دفاع را کرده باشند.

اما تخصص وی منوط به فعالیت مستمر در یک حوزه مشخص است. به عنوان مثال، بهترین وکیل ملکی در تهران همواره کوشیده است تا در امور ملکی اعم از حقوقی و کیفری عهده دار دفاع از افراد باشد تا به نتیجه مطلوب دست یابد.

بهترین وکیل در تهران

مشاوره با وکیل مکلی در امور حقوقی و کیفری

راه مشاوره با برترین وکلا شامل دو راه کلی از قرار زیر است:

  • مراجعه و مشاوره حضوری
  • مشاوره آنلاین و تلفنی

هیچ یک از این دو راه رایگان نخواهد بود. این بدان معناست که شما برای استفاده از مشاوره تخصصی با وکلای برتر با توجه به صرف تایم و استفاده از سالیان سال تخصص و تجربه، ملزم به پرداخت حق مشاوره خواهید بود. سابقه کاری وکلا را با یک جستجو ساده در اینترنت، بررسی سایت شخصی، آنچه در سایت های دیگر از سوابق و تخصص های ایشان به ثبت رسیده است، نظر موکلین سابق در ارتباط با مهارت و حسن پیگیری ایشان، و موارد اینچنینی می توان به دست آورد. این موضوع از اهمیت بالایی بر خوردارد است زیرا باعث ایجاد اطمینانی میگردد که قطعا در روند پیشبرد پرونده تاثیر گزار خواهد بود.

بهترین وکیل در تهران برای امور ملکی

بهترین وکیل ملکی در تهران در بررسی امور مربوط به املاک اشاره می کند که غالبا دعاوی با معاملات املاک صورت می پذیرد .

یا به عبارت باید بگوییم که علل دعاوی در امور املاک، معاملات آنهاست که غالبا بر پایه سرمایه گزاری افراد است. امور ملکی که غالبا وکیل ملکی برای شما انجام می دهد به شرح زیر است:

  • امور ملکی برای الزام به فک رهن
  •  مطالبه سرقفلی یا حق کسب پیشه
  •  تحویل مبیع
  •  افراز
  •  اموال غیر منقول

وکیل متخصص در امور املاک باید تجربه کافی را در امور مربوط به املاک دارا باشد. علاوه بر آن ویژگی های زیر را برای وی متصور هستیم:

  • آشنا به قوانین حقوقی: ویژگی بسیار مهم وکیل ملکی، داشتن اطلاعات کافی نسبت به مسائل کاملا جزئی ملک است؛ ایشان باید در این زمینه اطلاعات مورد نیاز را در دست داشته باشد.
  •  باتجربه بودن: ویژگی بسیار مهم دیگری که می توان ذکر کرد مربوط به باتجربه بودن یک وکیل ملکی است؛ در صورت با تجربه بودن ایشان، پرونده به خوبی و با موفقیت پیش می رود.
  • آشنا با روند دادگاه: در صورتی که وکیل ملکی نسبت به روند دادگاه، اطلاعات کافی داشته باشد، می تواند به خوبی و با آگاهی کافی پرونده را به پایان برساند.
  •  سرسخت بودن و سرعت عمل داشتن: هر یک از ویژگی های ذکر شده بسیار مهم هستند و می توانند تاثیر بسیار زیادی در نتایج حاصل از پرونده بگذارند؛ باید ایشان یک وکیل سرسخت و جسور باشد.

بهترین وکیل در تهران برای امور کیفری

بهترین وکیل کیفری در تهران در اموری که نیاز به اقامه دعوی کیفری مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، انتقال مال غیر، جعل، استفاده از سند مجعول و … به فعالیت می پردازد. یکی از مهم ترین تضمینات حقوقی دفاعی متهم حق داشتن وکیل کیفری است. در جریان پرونده های کیفری اشخاص می توانند با مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری به او وکالت دهند. وکیل کیفری در پرونده های کیفری با توجه به تخصصی بودن آنها می تواند نقشی مهم و سازنده را ایفا کند. در این پرونده ها هم شاکی و هم متهم با توجه به تخصصی بودن پرونده ها می توانند با وکیل کیفری مشاوره کرده و پرونده خود را به او بسپارند. براساس قانون اساسی و آنچه در اصل ۳۵ آمده است در تمام محاکم، دو طرف حق داشتن وکیل کیفری را دارا هستند. اگر طرفین نتوانند برای خود وکیل اختیار کنند براساس آنچه در قانون آمده باید شرایط اختیار کردن وکیل برای آنها فراهم شود.

تلفن و آدرس وکیل ملکی متخصص ( حقوقی و کیفری)

بهترین وکیل در تهران ، وکیل پایه یک دادگستری است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در پرونده های مختلف و دانش به روز نسبت به مسائل حقوقی، دید وسیعی نسبت به مسائل اجتماعی حاکم بر کلانشهرها داشته باشد. وی باید از روند قانونی در کلانشهرها آگاه بوده و در مسائل مربوط به دادگاه ها تسلط کافی داشته باشد. با این ویژگی ها، بهترین وکیل در تهران می تواند حداکثر تاثیر را در روند پرونده ها داشته باشد. برای مشاوره با وکیل متخصص در امور حقوقی و کیفری بهتر است بعد از تحقیق درست در باب سابقه کاری و مهارت وی در امور حقوقی و کیفری، به راه های ارتباطی دست یابید و برای رزرو وقت مشاوره تخصصی خود اقدام نمایید.

 در چنین شرایطی می توانید از حصول بهترین نتیجه برای مورد خود اطمینان حاصل نمایید.

 شماره تماس: 09121275588 – 02128425688

 آدرس: ظفر، خیابان مصدق شمالی، کوچه دامغانی، پلاک ۳۸ واحد ۲

انتخاب بهترین وکیل تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی و کیفری باید در نظر گرفت. اولین قدم در هر پرونده قضایی انتخاب بهترین وکیل بخصوص در تهران است. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که درگیر پرونده‌ های حقوقی نباشد. به جای گذراندن ساعت‌ ها وقت در دادگاه و سردرگم شدن بهتر است که همان ابتدا یک وکیل متخصص و باتجربه را انتخاب کنید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 125272

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر