رپورتاژ

چرا باید از وکیل آنلاین مشاوره بگیریم؟ گروه حقوقی دادارمنش

تقریبا تمام مشاغل با پیدایش اینترنت دچار تحول شده‌اند. در حال حاضر جستجو در خیابان و یافتن یک وکیل در سطح شهر می‌تواند خسته کننده باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند سوالات و مشکلات حقوقی خود را به صورت غیرحضوری مطرح کنند. اینجاست که نقش موسسات حقوقی غیرحضوری مشخص می‌شود. اما وظیفه اصلی این موسسات چیست؟ در جواب باید گفت این موسسات با ارائه خدماتی نظیر مشاوره با وکیل آنلاین یا وکیل تلفنی کار را برای مشتریان آسان می‌کنند. اگر درگیر هر یک از دعاوی حقوقی هستید یا با مشکلات کیفری دست و پنجه نرم می‌کنید، توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

مشاوره با وکیل آنلاین

وکیل کیست؟

ابتدا لازم است به این موضوع بپردازیم که وکیل کیست و چه کاری انجام می‌دهد. وکیل فردی است که جهت انجام امور قانونی افراد به صورت حقیقی یا حقوقی استخدام می‌شود. یک وکیل نماینده شخصی فرد طرف دعوی در پرونده‌های حقوقی محسوب می‌شود. مسلما چنین شخصی به قوانین حقوقی آگاهی کامل دارد و می‌تواند مشاوره‌های خوبی به موکل خود ارائه دهد. با این حال ذکر یک نکته خالی از لطف نیست. بسیاری از افراد نمی‌دانند تفاوت میان وکیل و مشاور چیست. عده‌ای دیگر تصور می‌کنند مشاورین حقوقی همان وکلایی هستند که در دادگاه حاضر می‌شوند. به نظر شما این مورد صحیح است؟

قطعا نه! زمانی که از وکیل، چه وکیل آنلاین باشد چه وکیل حضوری، صحبت می‌کنیم، نباید مرتکب این اشتباه شوید بسیاری از افراد به هر فردی که در رشته حقوق یا فقه تحصیل کرده باشد، وکیل می‌گویند. بهتر است بدانید این باور اشتباه است. برای وکیل شدن فرد باید دست کم تحصیلات کارشناسی در رشته‌های حقوق یا فقه داشته باشد، سپس در آزمون قوه قضاییه یا کانون وکلا شرکت کند و در انتها دوره‌های کارآموزی را سپری نماید. واضح است که میان وکیل و مشاور حقوقی تفاوت زمین تا آسمان است.

ضرورت مشاوره با وکیل آنلاین

مشاوره با وکیل آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اجتناب از قرار گرفتن در پرونده‌های مختلف یا به اصطلاح خوانده یا خواهان نامیده شدن دعوی غیرممکن است. به هر ترتیب ما در بخشی از زندگی وارد اختلافات حقوقی خواهیم شد. با این وجود دانش ما برای طی کردن پروسه‌های مختلف بسیار پایین است. نحوه تشکیل پرونده، نگارش دادخواست یا آشنایی با بندهای مختلف قانونی می‌تواند کمک زیادی به طرفین دعوی بکند. در چنین شرایطی نقش وکلای آنلاین بسیار پررنگ خواهد بود. وکلایی که به صورت 24 ساعته و اینترنتی در دسترس بوده تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند. این موضوع باعث شده افرادی که درگیر یک پرونده حقوقی هستند، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند مشکلات خود را با افراد متخصص مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.

انجام امور وکالت

در زمان خود صرفه‌جویی کنید

مشاوره با وکیل تلفنی یا اینترنتی مناسب افرادی است که برای زمان خود ارزش قائل هستند. احتمالا شما هم جزو افرادی هستید که از ماندن در ترافیک و جستجو در ازدحام جمعیت و ... نفرت دارند. بنابراین چرا باید وقت گرانبهای خود را تلف کنید و در خیابان و کوچه به دنبال پیدا کردن وکیل بگردید؟ کافی است در خانه یا محل کار یا هر جای دیگری تلفن خود را بردارید و به صورت غیر حضوری با وکلای مطرح در ارتباط باشید. به این صورت می‌توان پاسخ سوالات حقوقی را بدون هدر رفتن زمان دریافت کرد.

اگر به دنبال وکیل غیرحضوری خوب می‌گردید، موسسات زیادی در این زمینه فعال هستند که شاید خدمات وکیل تلفنی گروه دادارمنش یکی از آن‌ها باشد. برای اخذ مشاوره تلفنی با بهترین وکلا کافی است وارد صفحه این موسسه شوید.

در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید

بدیهی است زمانی که به یک دفتر یا موسسه حقوقی مراجعه کنید، باید هزینه گزافی بابت مشاوره دریافت کنید. مشاوره حضوری خوب است، چه بسا از مشاوره غیرحضوری هم بهتر باشد، اما به شرطی که از پس هزینه‌های سنگین آن بربیایید. با این حال نباید فراموش کرد یک مشاور چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری قرار است ترفندهای حقوقی را به شما آموزش دهد. یکبار دیگر تکرار می‌کنم که مشاوره حضوری خوب است، اما تفاوت چندانی با یک جلسه غیرحضوری ندارد. پس چرا می‌خواهید چندین برابر بابت آن هزینه کنید؟

پاسخ سوالات خود را به صورت اورژانسی دریافت کنید

یکی دیگر از مزایای استفاده از وکیل آنلاین امکان پرسش سوالات به صورت اورژانسی می‌باشد. این مسئله در بسیاری از شرایط ارزش خود را به خوبی نشان می‌دهد. تصور کنید در موقعیتی قرار گرفتید که باید هرچه سریع‌تر پاسخ سوال خود را دریافت کنید. این موقعیت می‌تواند خرید یک خودرو یا دقیقا چند دقیقه پیش از ورود به جلسه دادگاه باشد. در این شرایط فرصت برای مراجعه به دفاتر به صورت حضوری وجود ندارد. بنابراین چاره کار استفاده از خدمات غیرحضوری خواهد بود تا چالش‌های خود را به صورت اورژانسی برطرف نمایید.

چرا باید از وکیل آنلاین مشاوره بگیریم؟

همانطور که گفته شد اجتناب از دعاوی حقوقی اجتناب ناپذیر است. خواه یا ناخواه با در مراحلی از زندگی ما وارد این مسائل می‌شویم. اما اطلاعات ناکافی یا بعضا غلط می‌تواند به ضررمان تمام شود. در این مواقع مشاوره غیرحضوری می‌تواند کمک حال ما باشد. دقت کنید هر فردی توانایی پرداخت هزینه‌های وکیل را ندارد، اما به هر حال پرداخت هزینه مشاوره برای هر فردی مقدور است. توصیه این است که به جای مشاوره‌های حضوری از مشاوره‌های غیرحضوری استفاده کنید تا ضمن صرفه جویی در زمان هزینه خود را نیز کاهش دهید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88568

ارسال نظر