رپورتا|ژ

نوبت اینترنتی بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص چشم پزشک ایران در دکترتو

نوبت اینترنتی بهترین دکترهای متخصص و فوق تخصص چشم پزشک ایران در دکترتو

آیا شما سابقه مراجعه به دکتر متخصص چشم از مجموعه دکترتو را داشته‌اید؟ از تکنیک‌های درمانی آنها تا چه حد راضی بودید؟ درواقع راجع‌به کدام زمینه بیماری چشم به آنها مراجعه کردید؟

 

متخصصان چشم ، پزشکانی هستند که در یکی از شاخه‌های آناتومی، فیزیولوژی و بیماری‌های چشم تخصص خود را دریافت کرده‌اند. آنها بعد از طی دوره 7 ساله پزشکی به دوره 4 ساله رزیدنتی وارد می‌شوند و سپس فلوشیپ 1.5 ساله را می‌گذرانند تا به مرحله درمان بیماران بپردازند.

این مقاله را با هدف معرفی چند تن از بهترین پزشکان چشم دکترتو در شهرهای اردبیل و یزد گردآوری کردیم و سپس به شما می‌گوییم که چطور باید نوبتی برای ویزیت حضوری یا آنلاین دریافت کنید.

انتخاب مناسب دکتر متخصص چشم، نخستین قدم به‌سوی دید بهتر

نوبت اینترنتی متخصص چشم

 

بینایی از مهم‌ترین حواس پنجگانه است و بدیهی است که نسبت به سلامت آن بی‌توجه نباشید. به این معنی که درصورت مشاهده کوچکترین خلل، فورا به چشم پزشک مراجعه کنید.

اما قبل از هرگونه اقدام، با خود فکر کنید آیا دکتری که انتخاب کرده‌اید از تجربه کاری خوبی برخوردار است؟ دوره‌های آموزشی لازم در حوزه مشکل شما را گذرانده؟ قابلیت معاینه کامل چشم شما را از جنبه‌های گوناگون دارد؟

اینها مواردی هستند که ویژگی‌های بارز یک چشم پزشک خوب را آشکار می‌کند. فراموش نکنید که با انتخاب اشتباه در این زمینه، نه‌تنها مشکل‌تان حل نمی‌شود بلکه آتش بیماری‌های شایع چشمی دامن‌تان را خواهد گرفت.

راهکاری برای جست‌وجوی دکتر متخصص چشم

اگر می‌خواهید مطمئن شوید پزشکی که انتخاب می‌کنید، می‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی‌تان باشد و همچنین بابت صرف هزینه‌های مالی و زمانی خود در این زمینه آسوده خاطر باشید، دکترتو در اختیار شماست.

این روزها کمتر کسی است که نام این مجموعه را نشنیده باشد. دکترتو با دربرداشتن تعداد بی‌شماری متخصص و فوق متخصص چشم در شهرهای مختلف انتخاب و اعتماد را برایتان تسهیل کرده است.

چگونه از دکتر متخصص چشم مجموعه دکترتو نوبت اینترنتی بگیریم؟

نوبت اینترنتی متخصص چشم

این روزها فراگیرشدن تکنولوژی، تحولات بسیاری به روند درمان بخشید. شاید در گذشته مجبور بودید برای دریافت نوبت حضوری، سختی‌های بسیار بکشید اما حالا تنها اقدام شما در این راستا با کمی گشت‌وگذار در سامانه اینترنتی دکترتو، انتخاب دکتر چشم پزشک آنلاین و چند کلیک ساده برای دریافت نوبت از اوست.

اگر مشکل شما جدی باشد، بهتر است دکتری را در شهر خود انتخاب کرده و نوبتی برای ویزیت حضوری دریافت کنید اما اگر قضیه در یک یا چند جلسه مشاوره کوتاه قابل حل است، می‌توانید از امکان مشاوره آنلاین دکتر چشم پزشک نیز بهره‌مند شوید.

از جمله دکترهایی که امکان مشاوره آنلاین دارند، به شرح زیر هستند:

  • دکتر محسن کاظمی مقدم: متخصص چشم‌پزشکی و فلوشیپ شبکیه (ویتره و رتین)
  • دکتر علی صادقی: حوزه خدماتی ایشان مرتبط با جراحی عیوب انکساری، آستیگماتیسم، انحراف غیرفلجی، عمل لیزیک، جراحی قرنیه و انسداد مجاری اشک است.
  • دکتر ویدا ایلخانی پاک: خدمات ایشان در زمینه عمل آب مروارید، عفونت و التهاب چشم، دوربینی، تاری دید و برداشتن پف چشم ارائه می‌شود.

اطمینان از سلامت چشمان با مراجعه به دکتر متخصص چشم اردبیل

هرگز درمان چشم را دست کم نگیرید و همچنین از علم و تخصص پزشک در حوزه این درمان حساس غافل نشوید. حدالامکان سعی کنید حتی برای انجام معاینه‌های ساده به پزشکی مراجعه کنید که سابقه خوبی در تشخیص مشکلات و تجویز یک راه‌‌حل درمانی مناسب داشته باشد.

اردبیل یکی از قطب‌های پزشکی ایران است. چنانچه در این شهر سکونت دارید، می‌توانید از طریق مجموعه دکترتو برای یافتن بهترین چشم پزشک اردبیل اقدام کنید.

  • دکتر سیامک سعیدی: ایشان دارای تخصص چشم‌پزشکی با کد نظام پزشکی 94541 هستند. مطب این دکتر متخصص چشم واقع در میدان سرچشمه اردبیل، کوی طوی، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی ساختمان فراز و طبقه اول است.
  • دکتر قاسم سعیدی اناری: مطب این متخصص با کد نظام پزشکی 132094 در اردبیل، پشت بیمارستان امام خمینی، ساختمان پزشکان اردبیل، طبقه 3 و واحد 77 قرار دارد.
  • دکتر حبیب اوجاقی: تخصص ایشان با کد نظام پزشکی 58420 در زمینه فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی است. مطب این دکتر در میدان سرچشمه اردبیل، کوی معصومین، ابتدای کوچه دکتر ملکی و مجتمع پزشکان رهام قرار دارد.

علاج و پیشگیری از بیماری‌های چشمی با دکتر متخصص چشم یزد

حق مسلم شماست که برای بازیابی سلامت‌تان به بهترین پزشکان مراجعه کنید اما شاید خیلی از شما ندانید که متخصصان خوب در کدام‌ نقطه از شهر یا کشور هستند و چگونه می‌توان به آنها دسترسی داشت. چرا برای فهمیدن این مطلب به سایت دکترتو مراجعه نمی‌کنید؟

به‌طور مثال اگر در جستجوی بهترین چشم پزشک یزد هستید، دکترتو تمام اطلاعات مربوط به متخصصان فعال این شهر را به همراه آدرس و شماره تلفن در اختیار شما قرار داده که نمونه‌هایی از آن به شرح زیر است:

  • دکتر وحید صنعتی: مطب این متخصص با کد نظام پزشکی 27416، در خیابان کاشانی یزد و کوچه جنب بیمارستان بهمن قرار دارد. جهت ارتباط با ایشان با شماره 03536231709 تماس بگیرید.
  • دکتر محمدرضا شجاع: ایشان با کد نظام پزشکی 15198، متخصص فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و همچنین لنزهای چشمی و لیزیک هستند. مطب این متخصص در خیابان کاشانی یزد، اول کوچه بیمارستان بهمن و مجتمع بهمن قرار دارد. ارتباط با او با شماره 03536331066 امکان‌پذیر است.
  • دکتر محمدحسین راسخی‌نژاد: ایشان دارای تخصص و فوق تخصص چشم پزشکی با کد 26011 هستند. مطب او در بلوار شهید صدوقی یزد، روبه‌روی درب سپاه و بن‌بست 4 است. جهت ارتباط با ایشان با شماره 03537263350 تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی

دکتر متخصص چشم با گذراندن دوره‌های پیشرفته و عالی و اخذ تخصص و فوق تخصص خود، قادر به تشخیص، بررسی و‌ درمان طیف وسیعی از بیماری‌های چشم است. همان دسته از بیماری‌هایی که شروع آنها ابتدا با اختلال بینایی همراه است و ما را به تکاپو وا می‌دارد تا بهترین دکتر را برای درمان انتخاب کنیم.

شناخت متخصصینی که در حوزه چشم فعالیت دارند ممکن است به تفکیک برایتان سخت باشد اما لازم است که اطلاعات خود را دراین‌باره گسترش دهید تا در شرایط ضروری بدون هدررفتن زمان بتوانید به پزشکی مناسب دست یابید. به این منظور بهتر نیست با دکترتو همراه باشید تا به کسب دانسته‌های بیشتری در این زمینه برسید؟

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101748

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر