بودجه نجومی باشگاه تراکتور اعلام شد+عکس

بودجه باشگاه تراکتور به سازمان لیگ اعلام شد.

بودجه نجومی باشگاه تراکتور اعلام شد+عکس

بودجه باشگاه تراکتور به سازمان لیگ اعلام شد.

باشگاه تراکتور تبریز در راستای دستورالعمل‌های ابلاغی فدراسیون فوتبال در نامه‌ای رسمی فرم بودجه و هزینه‌های خود را به سازمان لیگ ارسال کرد.

سقف بودجه مورد تصویب هیات‌مدیره و رییس مجمع این باشگاه برای حقوق و دستمزد بازیکنان و عوامل فنی با احتساب مزایای کسب مجوز حرفه‌ای و ۵۰ درصد درآمد حاصله از ترانسفر بازیکن (داخلی) در مجموع مبلغ سیصد و بیست و نه میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان است.

پیش از این چندین باشگاه دیگر نیز سقف بودجه خود را به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده‌اند.

بودجه تراکتور

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99189

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • فخرالدین

        تراکتور یه باشگاه خصوصی هست که از جیب یه نفر شهروند پرداخت میشه بازم دمش گرم که حداقل بخشی از سز

      • فخرالدین

        تراکتور یه باشگاه خصوصیه که از جیب یک نفر شهروند هزینه میشه براش، بازم دمش گرم میتونست مثل خیلیای دیگه برداره بره یا ریالی واسه کارهای عام المنفعه هزینه نکنه ولی هزینه میکنه با عشق هم اینکار می‌کنه حالا تیمهایی که از بیت المال می‌خورند رو ول کردید چسبیدید به تراکتور مخصوصا از وقتیکه امیر حسین حسین زاده رو گرفتیم همه مسئولان به اتفاق فدراسیون فوتبال زووم شدن رو تراکتور از تهدید توسط فدراسیون گرفته تا ...خدارو خوش نمیاد طوری رفتار میکنید انگار ما از آسمان افتادیم تو کشورمان خودمون غریبه ایم، به والله که کینه و دشمنی شما با مردم آذربایجان هر روز عیان و آشکارتر از قبل میشه حداقل ظاهر را نگهدارید ما که از دلهای شما آگاهیم، امیر حسین حسین زاده از ترکهای عزیز کشورمان اومده واسه همزبانهاش فوتبال بازی کنه و تراکتور هم کلی هزینه کرده تا رضایت نامشو گرفته همه چی قانونی بوده خودتونو بیشتر از این خراب نکنید. از وقتی که عکس امیرحسین با شال تراکتور منتشر شد با اطلاع از منبع موثق میگم که نیم ساعت بعدش تماسهای مختلف از جمله از طرف فدراسیون فوتبال با لحنی تهدید آمیز شروع شد . ما واسه این آب و خاک چقدر جوانها که ندادیم سالیان درازیست که در مرزهای شمالغرب کشور سپر میهن عزیزمان شده ایم خون دادیم خاک ندادیم واسه خاک خودمون جنگیدیم وظیفه بوده که عمل کردیم حداقل تحمل یه لبخند کوچولو رو لبهای مردم آذربایجان مظلوم را اونهم تو این شرایط سخت در روزهایی که دریاچه زیبایمان نیز خشک میشه داشته باشید، تحمل کنید ما هزاران برابر این لبخند کوچیک تاوان دادیم واسه سرتاسر این خاک...خواهشاً کمک نخواستیم و نمی‌خواهیم حداقل بذارید با دردهایمان بسازیم. یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان غیور

      ارسال نظر