شگرد عجیب مرد شیاد در متروهای تهران!

سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در محله میدان آزادی تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از ماموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

شگرد عجیب مرد شیاد در متروهای تهران!

 سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در محله میدان آزادی تهران رسیدگی به موضوع  را تیمی از ماموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به دست آوردند متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت های عابر بانک شهروندان  را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کند افزود: در یک عملیات منسجم و ترفند های پلیسی نهایتا در ۲۶ آذر ماه سال جاری متهم را در حال کلاهبرداری از یکی از شهروندان غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و از متهم ۷ عدد کارت بانکی مسروقه کشف شد.

سرهنگ کرمی راد با اشاره به اینکه متهم به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119024

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر