دانش آموز مصدوم در حادثه اردوی مدرسه جان باخت

رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس از فوت دانش‌آموز مینودشتی که در جریان اردو دچار حادثه شده بود، خبر داد .

دانش آموز مصدوم در حادثه اردوی مدرسه جان باخت

‌رسول صلاحی در گرگان درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه اردوی دانش‌آموزی اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌های انجام شده توسط کادر درمان و مشاوره‌های لازم پزشکی، به علت صدمات شدید وارده، متاسفانه  این دانش‌آموز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وی تصریح کرد: در اردوی دانش‌آموزی که روز دوشنبه 29 آبان برگزار شد، 2 دانش‌آموز و یک معلم بر اثر سقوط درخت، مصدوم شدند که  بعد از  مداوای اولیه در مینودشت به بیمارستان مطهری گنبد کاووس منتقل شدند که یکی از دانش‌آموزان از ناحیه پا و دیگر بر اثر ضربه به سر دچار مصدومیت شدید بود‌.

صلاحی افزود: ‌این دانش‌آموز مقطع سوم ابتدایی  در جریان اردوی تفریحی دبستان شاهد مینودشت به یکی از جنگل‌های این شهرستان، در اثر شکستگی درخت و ضربه به سر دچار سانحه شده بود.

‌وی تصریح کرد: ‌با مشاهده‌ افت علائم حیاتی از نیمه شب گذشته، علی رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته‌ توسط کادر درمان و مشاوره‌های لازم پزشکی، به علت صدمات شدید وارده، متاسفانه  این دانش‌آموز جان به جان آفرین تسلیم کرد. به علت اهمیت موضوع رئیس کل دادگستری گلستان به دادستان مرکز استان هم ماموریت ویژه داد تا بر روند این پرونده و رسیدگی به آن، نظارت کند.

ماجرا چه بود؟

در اردوی دانش‌آموزی که روز دوشنبه ۲۹ آبان باوجود هشدارهای هواشناسی در جنگل‌های مینودشت برگزار شد، ۲ دانش‌آموز و یک معلم بر اثر شکستن و سقوط درخت، مصدوم شدند که حال یک دانش‌آموز وخیم است.

مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مینودشت منتقل و پس از مداوای اولیه برای ادامه درمان تخصصی به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس از شهرهای همجوار منتقل شدند.

اداره کل هواشناسی گلستان روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای، از نامساعد بودن شرایط جوی و وزش شدید باد و احتمال شکستن درختان در روز دوشنبه خبر داده و سطح مخاطرات این سامانه را نیز نارنجی اعلام کرده بود

منبع: صد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115603

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر