موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس!

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت،سردار سلمان آدینه وند، از دستگیری سارقان جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش موبایل قاپی می کردند، خبر داد.

موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس!

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت،سردار سلمان آدینه وند،  از دستگیری سارقان جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش موبایل قاپی می کردند، خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سلمان آدینه وند در تشریح این خبر بیان داشت: واحد گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده خیابان یافت آباد تهران به راکب و ترک نشیم یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر واحد گشت انتظامی اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر ۲ موتورسوار دستگیر شدند.

سردار آدینه وند با اشاره به اینکه با انتقال متتهمان به مقر پلیس و بررسی سوابق بیشتر مشخص شد متهمان سابقه دار هستند و دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت با همکاری یکدیگر می باشند ادامه داد: متهمان بری سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفتند.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110840

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر