حمله به پلیس با چاقو و سلاح سرد در ولنجک/ ماجرا چه بود؟

سارق جوان برای فرار از پلیس اقدام به حمله با سلاح سرد کرد.

حمله به پلیس با چاقو و سلاح سرد در ولنجک/ ماجرا چه بود؟

سارق جوان برای فرار از پلیس اقدام به حمله با سلاح سرد کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان جوان که با استفاده از موتورسیکلت پلاک مخدوش موبایل قاپی می کردند، خبر داد.

​سرهنگ صادق ضرونی در تشریح این خبر بیان داشت : ۱۱مهر ماه عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک در حال گشت زنی در محدوده اتوبان چمران تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی در محل حاضر و دستور ایست را صادر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: متهمان برای فرار با سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که ماموران با هوشمندی و مهارت های پلیسی یکی از متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند و متهم دیگر متواری شد.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت با همکاری یکدیگر میباشند.

وی ادامه داد: پرونده دارای ۷ شاکی بوده و شناسایی دیگر مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری قرار گرفته و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109908

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر