تیراندازی در میدان بهارستان تهران/ ماجرا چه بود؟

سه سارق منزل در عملیات پلیس بعد از تیراندازی در خیابان بهارستان دستگیر شدند.

تیراندازی در میدان بهارستان تهران/ ماجرا چه بود؟

سه سارق منزل در عملیات پلیس بعد از تیراندازی در خیابان بهارستان دستگیر شدند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ سارق منزل در عملیات ماموران کلانتری بهارستان خبر داد.

  سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: هجدهم مهرماه تیم عملیات کلانتری ۱۰۹ بهارستان درحال گشت زنی در محدوده خیابان حافظ تهران به یک دستگاه موتور سیکلت که در مسیر های رفت و برگشت دو نفر از شهروندان را با کیسه های بزرگ مشکی جا به جا می کردند مشکوک و موتور سوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: با استعلام پلاک موتور به دست آمد، پلاک موتورسیکلت دستکاری شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران باتجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه ای با استفاده از شیوه های پلیسی و پس از شلیک چند تیر هوائی موفق به دستگیری هر ۳ متهم و توقیف موتورسیکلت سرقتی شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند و تعدادی اموال مسروقه از متهمان کشف و متهمان به ۱۰ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۰۹ بهارستان قرار گرفت و کشف جزئیات ادامه دارد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109895

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر