صدای حسینی درآمد: تیم ملی به حال خود رها شده

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به اینکه برخلاف صحبت های مطرح شده اصلا از حضور در این تیم ناراحت نیست، گفت: تیم امید به حال خود رها شده است.

صدای حسینی درآمد: تیم ملی به حال خود رها شده

کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به اینکه برخلاف صحبت های مطرح شده اصلا از حضور در این تیم ناراحت نیست، گفت: تیم امید به حال خود رها شده است.

سید حسین حسینی پس از برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ویتنام در بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خداراشکر بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول گروه دست یابیم.

وی ادامه داد: بازی قبلی هم خیلی بازی خوبی ارائه کردیم و حقمان بود که مقابل عربستان به پیروزی برسیم و امیدوار هستیم در دیدار پایانی نیز نمایش خوبی داشته باشیم و به پیروزی دست یابیم.

سنگربان تیم ملی فوتبال امید ایران با بیان اینکه خیلی خوشحالم اینجا هستم و مهم بازی کردن برای تیم ملی کشورم است، تصریح کرد: صحبت هایی مطرح شده بود که شاید من ناراحت باشم اما اصلا اینگونه نیست و بازی کردن برای تیم ملی کشورم در رده های مختلف فرقی ندارد و امیدوار هستم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

حسینی در مورد عدم صعود تیم ملی به مرحله حذفی انتخابی المپیک، بیان کرد: اتفاق جالب حذف تیم ملی المپیک با کارت زرد بود اما عجیب است که طی چند روزی که اینجا هستم هیچ توجهی به تیم امید نمی شود و همینطوری به حال خود رها شده است. شاید فکر می کنند این تیم مانند دوره های قبل حذف شود و برگردد. برایم جالب است چرا انقدر نسبت به تیم امید بی‌تفاوت هستند.

وی افزود: مطمئن باشید با انسجام بازیکنان و کادر فنی آماده‌ایم ناکامی های دوره قبل را جبران کنیم. اما بدون امکانات و شرایط آماتوری نمی توان جلو رفت و از مسئولان می خواهم در بازی های بعدی بیشتر کنار تیم باشند تا به مقام خوبی دست یابیم. در این دو بازی حتی رسانه ها به تیم امید توجهی نکرده‌اند و خیلی از مردم نمی‌دانند چه ساعتی بازی داریم و این بی‌توجی ها درست نیست و باید بیشتر به این بازیکنان برسند چرا که این بازیکنان دوست داشتنی و آینده فوتبال ایران هستند، بنابراین باید به آن‌ها بیشتر توجه شود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106991

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر