این سلبریتی‌هایی آدم فضایی‌ها را دیده‌اند

جان لنون، مایلی سایرس و محمد علی کلی از مشهورترین سلبریتی هایی هستند که مدعی مشاهده یوفوها و ارتباط با فضایی ها بوده اند.

این سلبریتی‌هایی آدم فضایی‌ها را دیده‌اند

جان لنون، مایلی سایرس و محمد علی کلی از مشهورترین سلبریتی هایی هستند که مدعی مشاهده یوفوها و ارتباط با فضایی ها بوده اند.

اگرچه برخی تحلیلگران عقاید گلر را نوعی بازارگرمی دانسته و معتقدند بیشتر، جنبه تبلیغاتی دارد اما به هر روی، از نظر او سلبریتی های زیر با فرازمینی ها ارتباط داشته و آنها را دیده اند:

جان لنون: فرازمینی‌ها شبیه حشرات بودند

لنون

یوری گلر به دیلی میل گفت که به جان لنون خواننده گروه بیتلز بسیار نزدیک بوده و این نوازنده به او یک تخم یا سنگ بیگانه هدیه داده است. گلر گفت: "جان لنون در واقع شیئی را به من داد که از یک موجود بیگانه دریافت کرده بود." گلر قبلاً ادعا کرده بود که این شیء تخم مرغ مانند توسط موجودات حشره شکل اما بزرگ به لنون داده شده و سپس لنون به او هدیه داده است.

گلر قبلاً به نقل از لنون گفته بود: "من (وقتی فرازمینی ها را دیدم) خواب یا بیهوش نبودم. این موجودات در آپارتمان من وجود داشتند. آنها شبیه حشرات بودند."

با این حال، برخی کارشناسان شکاک تر معتقدند که این تخم مرغ یک اثر هنری است که توسط دانشمند و هنرمند دانمارکی پیت هاین ساخته شده است و ادعای گلر درست نیست.

مایلی سایرس: اصلاً احساس خطر نکردم

سایرس

مایلی سایرس، خواننده مشهور آمریکایی مدعی شده که نه تنها در سن برناردینوی کالیفرنیا توسط "نوعی بشقاب پرنده" تعقیب شده، بلکه با خلبان بیگانه آن یوفو "تماس چشمی" برقرار کرده است. او در مصاحبه ای با مجله Interview در سال 2020 گفت که «بعد از این رویارویی واقعاً نمی تواند به آسمان نگاه کنم».

او گفت که این هواپیمای بیگانه شبیه یک برف روب درخشان و پرنده بود. او گفت: "من پرواز یوفو را دیدم. دوستم هم آن را دید. چند ماشین دیگر هم در جاده بودند و آنها نیز ایستادند تا نگاه کنند، بنابراین فکر می کنم آنچه من دیدم واقعی بود. من اصلاً احساس خطر نکردم، اما موجودی را دیدم که جلوی شئ پرنده نشسته بود."

با این حال، سایرس اعتراف کرد که ممکن است تجربه او از دیدن فرازمینی ها به دلیل «مواد مخدری» باشد که اخیراً استفاده کرده و می کند. 

کرت راسل،  از اولین کسانی که نورهای «بیگانه» را دید

راسل

نورهای ققنوس (Phoenix Lights) یکی از مشهورترین یوفوها در تاریخ معاصر است که در سال 1997 در آریزونا و نوادا دیده شد. یکی از اولین کسانی که نورهای «بیگانه» را دید، کرت راسل، ستاره هالیوود، است که در هواپیمای شخصی خود بود و یوفو مشهور را دید.

راسل این یوفو را در برج کنترل فرودگاه بین المللی فونیکس اسکای هابر دید و حتی ممکن است اولین کسی باشد که این مشاهده را گزارش کرده است.

او در رابطه با تجربه خود گفت: " من در آسمان فرودگاه شش چراغ با فرمی مشخص شبیه V دیدم. الیور (پسر راسل) به من گفت: آن چراغ ها چه هستند؟ من که به آن شکل خیره شده بودم به خود آمده و گفتم: "نمی دانم آنها چه هستند." او گفت: اینجا امن است؟ و من گفتم: بله، من می خواهم تماس بگیرم و آن را گزارش کنم."

برخی معتقدند چراغ‌های رویت شده به یک تمرین آموزشی خلبانی که مربوط به مانور Snowbird بوده، اختصاص داشته است. 

دمی لواتو: باید دولت‌هایمان را مجبور می‌کنیم زندگی فرازمینی را بپذیرند

دمی لواتو

دمی لواتو معتقد است فضایی ها وجود دارند و نباید آنها را بیگانه خطاب کرد چرا که این‌ واژه عبارتی تحقیر آمیز برای توصیف هر چیزی است

او در یک پست اینستاگرامی در سال 2020، فاش کرد که از طریق مدیتیشن با بیگانگان تماس گرفته است. او نوشت: در طول چند ماه گذشته من عمیقاً در علم آگاهی (science of consciousness) کاوش کردم و نه تنها راحتی و آرامشی بی نظیر را تجربه کردم که هرگز تجربه نکرده بودم، بلکه شاهد عمیق‌ترین مشاهدات در آسمان ها بودم. از نظر من، این سیاره به سوی نابودی قرار دارد، اما ما می‌توانیم جلوی آن را بگیریم. ما باید دولت‌هایمان را مجبور می‌کنیم تا حقیقت زندگی فرازمینی را بپذیرند و عادت‌های مخرب خود را تغییر دهند. 

محمد علی کلی: ناگهان بالای سر خود نوری درخشان دیدم

کلی

بوکسور مشهور آمریکایی به یوفوها اعتقادی راسخ داشت و در مورد برخوردهای خود صحبت کرده است. علی در جایی گفته که یک بشقاب پرنده را در پارک مرکزی نیویورک مشاهده کرده است: "درست قبل از سپیده دم به بالا نگاه کردم، همانطور که اغلب در حین دویدن این کار را انجام می‌دهم. ناگهان بالای سر خود نوری درخشان دیدم. در ابتدا فکر کردم که این یک فانوس دریایی است. اما لحظاتی بعد دیدم‌شیء نورانی حرکت کرده و یک شی مشابه هم از مقابل من رد شد."

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105070

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر