استرداد قاتل فراری به کشور توسط اینترپل

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد.

استرداد قاتل فراری به کشور توسط اینترپل

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد فردی به اتهام قتل به کشور خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار مجید کریمی اظهار داشت: براساس اعلام مقامات قضائی فردی به اتهام اقدام به قتل دو نفر از شهروندان تحت پیگرد قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر گفت: متهم با استفاده از سلاح کمری دو نفر از شهروندان را به قتل رسانده سپس به صورت غیر قانونی به یکی از کشورهای همسایه متواری می شود.

رئیس پلیس بین الملل فراجا در ادامه افزود: در پی تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد، متهم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: هم زمان با پیگیری پرونده متهم از کشورهای محل تردد، اعلان قرمز صادره علیه وی به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال تا در صورت عدم همکاری کشورهای مورد نظر و هنگام تردد احتمالی، در مرزهای رسمی کشور بازداشت شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس بین الملل ضمن اشاره به تلاش ماموران اینترپل تهران در ردیابی این متهم و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن وی به مرزهای ورودی کشور، خاطرنشان کرد: پس از تبادل مدارک استرداد متهم با هماهنگی مرجع قضائی مربوطه از طریق مرز زمینی به کشور مسترد شد. / ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99770

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر