دستگیری قاتل فراری بعد از ۷ سال زندگی مخفیانه در خرم‌آباد

رئس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری قاتل فراری بعد از هفت سال زندگی مخفیانه در خرم‌آباد خبر داد.

دستگیری قاتل فراری بعد از ۷ سال زندگی مخفیانه در خرم‌آباد

رئس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری قاتل فراری بعد از هفت سال زندگی مخفیانه در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ظهر یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۹۵ شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل دریکی از روستاهای اطراف شهرستان خرم آباد اطلاع می‌دهد که بلافاصله مأموران در محل حضور یافته و بررسی‌های علمی و تخصصی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می‌داد و هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، گفت: جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود توانستند قاتل فراری را که با خودروی شخصی خود در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ رخشان، ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت به ارتکاب قتل جوان ۲۵ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و بیان داشت، با مقتول درگیر و با چاقویی که از قبل همراهم داشتم یک ضربه به قلبش وارد کردم و پس از اینکه او را به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

وی با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال‌ها پایان یافت، اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتاً به قتل مرد ۲۵ ساله در سال ۱۳۹۵ اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93360

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر