قتل مرد رهگذر با شلیک گلوله در دعوای خلافکاران

عامل قتل مرد بی‌گناه که بعد از ارتکاب جنایت فراری شده بود، به دام افتاد.

قتل مرد رهگذر با شلیک گلوله در دعوای خلافکاران

عامل قتل مرد بی‌گناه که بعد از ارتکاب جنایت فراری شده بود، به دام افتاد.

به گزارش عرشه آنلاین، قاتلی که در درگیری دو گروه خلافکار جوان بی‌گناهی را به ضرب گلوله کشته بود پس از حدود دو ماه در چنگال قانون گرفتار شد.

ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر یکم اردیبهشت امسال از درگیری دو گروه از خلافکاران منطقه مطلع شدند. در این درگیری تیراندازی اتفاق افتاده بود. بنابراین گروهی از ماموران راهی محل شدند ولی زمانی به محل درگیری رسیدند که ماجرا خاتمه یافته بود و افراد شرکت کننده در درگیر فرار کرده بودند. در بررسی اولیه صحنه درگیری مشخص شد پسری از اتباع کشور افغانستان که با دوستش در حال رفتن به خانه بود، در تیراندازی بی‌هدف دو گروه خلافکار تیر خورده است. در تحقیقات بیشتر مشخص شد احتمالا درگیری دو گروه خلافکار به خاطر مواد مخدر و محدوده تحت کنترل بوده است.

به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری شرکت‌ کنندگان در این تیراندازی آغاز شد و این در حالی بود که پسر جوان مدت کوتاهی پس از مجروح شدن جان خود را از دست داد.

عاملان این درگیری به عنوان مظنونان به قتل تحت تعقیب قرار گرفتند و ۶ نفر از طرفین درگیری که در کارهای خلاف بودند بازداشت شدند.در بازجویی‌ها و تحقیقات انجام شده هر کدام از افراد دستگیر شده از طرف مقابل را مقصر معرفی می‌کردند و مدعی بودند که تیر طرف مقابل باعث مرگ آن جوان شده است. سرانجام با بررسی فیلم‌ها ماموران متوجه شدند کدام یک از افراد این دو گروه عامل تیراندازی مرگبار بوده است. به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری مرد جوانی که جزو دستگیرشدگان نبود آغاز و در نهایت چند روز پیش مرد جوان در مخفیگاه خود در تهران بازداشت شد.

در بازجویی از مرد جوان مشخص شد او در این چند ماه که متواری بوده به شهرهای مختلف سفر کرده و به صورت پنهانی و با هویت جعلی زندگی می کرده است.

او در اعترافات خود به حضور در درگیری مرگبار اعتراف کرد و گفت: در درگیری با گروه دیگر حضور داشتم و سر قرار رفتیم،‌ اول آنها شروع به تیراندازی کردند، من هم کلت داشتم و تیراندازی کردم. فکر نمی‌کردم تیری که برای ترساندن مهاجمان گروه رقیب شلیک کردم باعث مرگ پسر جوان بشود. اما بعد از چند روز که برای سرکشی به محل حادثه در شهرک ولیعصر رفته بودم متوجه شدم تیر به پسری افغان خورده و باعث مرگ او شده است. بعد که فهمیدم چه اتفاقی افتاده فرار کردم و دایم شهر عوض می‌کردم تا اینکه وقتی به تهران آمدم بازداشت شدم.

به این ترتیب با دستگیری متهم فراری پس از دو ماه و نیم او در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد تا تحقیقات پرونده تکمیل شود. / اعتمادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95134

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر