بازداشت قاتل فراری موقع ورود مخفیانه به کشور

قاتل فراری حین ورود مخفیانه به کشور دستگیر شد.

بازداشت قاتل فراری موقع ورود مخفیانه به کشور

قاتل فراری حین ورود مخفیانه به کشور دستگیر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی شوش گفت: قاتل فراری که به کشور همجوار متواری شده بود با رصد دقیق و اقدام فنی پلیس حین ورود به کشور در شوش دستگیر شد.

سرهنگ روح اله یاری فرمانده انتظامی شوش با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهرستان شوش با سلاح جنگی و متواری شدن قاتل گفت: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی مخفیگاه ۲نفر از متهمان را در شهرستان شوش شناسایی و قاتل اصلی را که به کشور همجوار متواری شده بود، حین ورود به کشور در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شوش با بیان اینکه متهم اصلی اختلاف شخصی و انتقام گیری از مقتول را انگیزه بزه ارتکابی خود اعلام کرده است، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ یاری با تاکید بر اینکه نیرو‌های جان بر کف پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان در آمادگی کامل قرار دارند، گفت: انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن ادامه همکاری نزدیک خود با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند./باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87352

ارسال نظر