قتل دلخراش جوان همدانی | قاتلان به دام افتادند

قاتل و همدستان جوان همدانی در کمتر از ۴۸ ساعت به دام افتادند.

قتل دلخراش جوان همدانی | قاتلان به دام افتادند

 فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری فرد قاتل با هوشمندی و تلاش مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

فرمانده انتظامی گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری، با هماهنگی با دستگاه قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه سایر یگان‌های اجرائی مسئول بلافاصله در صحنه حضور یافتند و در بررسی به عمل آورده متوجه شدند فردی حدود ۲۵ ساله به وسیله فرد یا افرادی نامعلوم مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، با اشاره به اینکه به سبب شدت جراحات وارده فرد مجروح جان خود را از دست داد، افزود: از آنجا که فرد یا افراد مجرم بلافاصله پس از ارتکاب این عمل مجرمانه متواری شدند، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط با تلاش علمی و فنی مامورین این یگان و انجام حدود ۴۸ ساعت پیگیری مستمر و بی وقفه و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، سرانجام فرد قاتل به همراه همدستش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته، متهمان به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه با تلاش ماموران پلیس آگاهی آلت قتاله نیز کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، فرد قاتل به همراه همدستش به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7251

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر