نقشه کثیف مادر و پسر 15 ساله اش برای ربودن دختر 13 ساله

زنی ۴۷ساله و پسر ۱۵ساله‌اش اقدام به ربودن دختری کردند. پسر نوجوان از طریق شبکه‌های اجتماعی دختر ۱۳ساله را فریب داده و با او طرح دوستی ریخته بود.

نقشه کثیف مادر و پسر 15 ساله اش برای ربودن دختر 13 ساله

چند روز قبل به پلیس بندرانزلی خبر رسید که دختری ۱۳ساله در یکی از خیابان‌های بندرانزلی ربوده شده است. از همان زمان تلاش‌ها برای آزادی دختر نوجوان و دستگیری عاملان آدم‌ربایی آغاز شد. کمی بعد مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد عاملان این آدم‌ربایی زنی ۴۷ساله و پسر ۱۵ساله‌اش هستند. پسر نوجوان از طریق شبکه‌های اجتماعی دختر ۱۳ساله را فریب داده و با او طرح دوستی ریخته بود.

 او از این طرق توانسته بود دختر نوجوان را از خانه خارج کند و در ادامه با همدستی مادرش دختر فریب خورده را از بندرانزلی به خرمشهر منتقل کرده بودند. در این شرایط بود که مأموران در عملیاتی ضربتی مادر و پسر را در خرمشهر دستگیر کرده و دختر ربوده شده را آزاد کردند.

سرهنگ مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی بندر انزلی در این‌باره گفت: متهمان دستگیر شده اعتراف کردند که با شگرد طرح دوستی در فضای مجازی، این دختر را اغفال و او را ربودند. به‌گفته وی متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 62352

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر