مرد تنهایی که با چاقو به قتل رسید

جسد برهنه مرد میانسال که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، در اتاق خواب خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران کشف شد.

مرد تنهایی که با چاقو به قتل رسید

ساعت ۲۳و ۳۰دقیقه جمعه بیست و پنجم آذر امسال، مردی با پلیس ۱۱۰تهران تماس گرفت و اطلاع داد جسد برادر ۴۸ساله‌اش را یافته است. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند وسایل خانه به هم ریخته و با جسد برهنه مرد میانسال که با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده بود در اتاق خواب خانه مواجه شدند. بوی تعفن، خانه را پرکرده بود و شواهد نشان می‌داد نزدیک به چهار روز از مرگ او می‌گذرد. با گزارش این قتل به محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات آغاز شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از قتل مرد میانسال پا به خانه گذاشتند.

با توجه به برهنه بودن مقتول احتمال می‌رفت او قربانی انتقامگیری یا موضوعی ناموسی شده باشد. در این مرحله، ماموران به تحقیق ازهمسایه‌ها پرداختند که کسی متوجه رفت‌وآمد فرد غریبه‌ای در آن خانه نشده بود. آن‌ها می‌گفتند، چند روزی است از مرد همسایه‌شان خبری نداشتند و گمان می‌بردند وی به سفر رفته باشد تا این‌که با آمدن برادرش و بازشدن در خانه او متوجه مرگ وی شدند.

برادر مقتول در تحقیقات گفت: برادر ۴۸ساله‌ام سال‌ها بود تنها زندگی می‌کرد. هر از گاهی به دیدنش می‌رفتم و تلفنی نیز حرف می‌زدیم. اما چند روزی بود از برادرم خبری نبود و تلفنش را پاسخ نمی‌داد. به خانه‌اش رفتم هر چه در زدم باز نکرد و همسایه‌ها از او خبری نداشتند. کلیدساز آوردم و در خانه‌اش را باز کردم و با جسدش روبه‌رو شدم.

تحقیقات برای رازگشایی از قتل مرد میانسال در حالی ادامه دارد که دیروز رد چند نفر در این پرونده به دست آمد و تحت تعقیب قرار گرفتند. پرونده این قتل در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 60986

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر