واژگونی هولناک خودروی معلمان 5 کشته و زخمی به‌جا گذاشت

سرهنگ علیرضا پوربه اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مایوان به فاروج، بلافاصله گشت پاسگاه مایوان به محل اعزام شد.

واژگونی هولناک خودروی معلمان 5 کشته و زخمی به‌جا گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از واژگونی خودروی معلمان با یک فوتی و ۴ مجروح خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در محور فرعی مایوان به فاروج، یکی از سرنشینان خودرو در بیمارستان فوت کرد و ۴ نفر دیگر که همگی معلم بودند، مجروح شدند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مایوان به فاروج، بلافاصله گشت پاسگاه مایوان به محل اعزام شد.

تصادف خودروی معلمان

سرهنگ پوربه ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل معلمان به علت نامعلومی در حاشیه جاده واژگون شده و در این سانحه راننده و ۴ نفر از سرنشینان خودرو به هویت‌های معلوم به‌شدت مجروح شده‌اند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه مصدومان توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، گفت: متأسفانه یکی از مصدومان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: کارشناسان پلیس‌راه، علت این سانحه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده خودرو اعلام کردند.

وی رانندگان را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی دعوت کرد و از آنان خواست با رعایت این موارد از بروز هرگونه حادثه‌ای در جاده‌ها جلوگیری نمایند.

سرهنگ پوربه افزود: اجتناب از عجله و شتاب در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی دیگر توصیه به رانندگان برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی است تا سفر آنها به سلامتی انجام شود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59377

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر