دستگیری عامل هتک حیثیت زن جوان

کاربران فضای مجازی حتما به این نکته توجه کنند که اهانت در فضای مجازی مانند اهانت در فضای حقیقی است و به لحاظ قانونی جرم بوده و قابلیت پیگیری دارد.

دستگیری عامل هتک حیثیت زن جوان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از شناسایی عامل هتک حیثیت خانم جوان با حساب کاربری جعلی خبر داد.

سرهنگ الوانی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: خانم جوانی به پلیس فتا یکی از شهرستان‌های استان مراجعه و با ارائه شکوائیه اعلام کرد که چندی قبل فرد ناشناسی در شبکه اجتماعی به من و همسرم اهانت و مزاحمت‌هایی نیز  ایجاد کرده است، لذا کارشناسان پلیس فتا موضوع را پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با توجه به اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد فرد از طریق صفحه جعلی مزاحم این خانم جوان شده است که در ادامه متهم توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس احضار شد.

سرهنگ الوانی اظهار کرد: متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات توسط کارشناسان پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و در نهایت متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: این روز‌ها افراد زیادی از طریق شبکه‌های اجتماعی به دیگران اهانت می‌کنند اما کاربران فضای مجازی حتما به این نکته توجه کنند که اهانت در فضای مجازی مانند اهانت در فضای حقیقی است و به لحاظ قانونی جرم بوده و قابلیت پیگیری دارد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42547

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر