ماجرای جلوگیری از ورود بزرگترین محموله قاچاق به اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از انتقال محموله بزرگ مواد افیونی به وسیله یک دستگاه وانت نیسان به شهرستان اردستان مطلع و بلافاصله موضوع را با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در دستور کار قرار دادند.

ماجرای جلوگیری از ورود بزرگترین محموله قاچاق به اصفهان

سردار محمدرضا میرحیدری،  فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از انتقال محموله بزرگ مواد افیونی به وسیله یک دستگاه وانت نیسان به شهرستان اردستان مطلع و بلافاصله موضوع را با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در دستور کار قرار دادند.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان اردستان خودروی وانت نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و با اقدام به موقع و هوشمندانه خود  آن را متوقف کردند.

میرحیدری گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور یک تُن مواد افیونی ۷۰۰ کیلو تریاک، ۲۵۰ کیلو شیشه و ۵۰ کیلو هروئین کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: همچنین مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویراحمد از عبور یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد افیونی در محور مواصلاتی کاشان مطلع و بلافاصله با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات نیز با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران طی بازرسی از خودروی سواری سمند ۴۱۱ کیلو تریاک کشف و یک نفر دستگیرشد.

میرحیدری با تقدیر و تشکر از همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان‌های خراسان جنوبی و کهکیلویه و بویراحمد گفت: تمامی رده‌های انتظامی کشور با هم افزایی و هم پوشانی یکدیگر با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد کرده و با قوت وظیفه خود در دفاع  از حقوق ملت را دنبال می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم پشتوانه مهمی برای پلیس در انجام بهتر مأموریت خطیر مبارزه با مواد مخدر هستند، خاطرنشان کرد: با انعکاس اخبار و گزارشات مردمی مربوط به قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر می‌توانیم با قوت و شتاب بیشتری نسبت به برخورد با این پدیده شوم عمل کنیم./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38781

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر