آمار تکان‌دهنده از کشف مواد مخدر در یک روستا

فرماندار گالیکش گفت: آمار کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان در پنج ماهه نخست سالجاری با افزایش ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده است.

آمار تکان‌دهنده از کشف مواد مخدر در یک روستا

علی جوان حاذق خواه، فرماندار گالیکش گفت: آمار کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان در پنج ماهه نخست سالجاری با افزایش ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده است.

 

به گزارش عرشه آنلاین از فرمانداری گالیکش،  وی اظهارداشت: آموزش مقدمه پیشگیری است، لذا باید با تهیه و تدوین برنامه‌های آموزشی در راستای آگاهی بخشی به اقشار مختلف از جمله در مدارس و خانواده‌ها سیاست گذاری‌های لازم را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی شناسایی نقاط آسیب دیده و در معرض خطر مناطق روستایی و شهری در شهرستان و آموزش به اقشار مختلف جامعه درباره مضرات و عواقب ناشی از اعتیاد که نقش مهمی در پیشگیری از گرایش به موادمخدر دارد را خواستار شد.

 

فرماندار گالیکش دستاوردهای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را در کاهش مشکلات این حوزه موثر دانست و گفت: انتظار می‌رود این کمیته‌ها برنامه‌های خود را به دبیرخانه شورا ارسال و همچنین از ظرفیت پایگاه‌های بسیج استفاده کنند.

 

جوان ادامه داد: کمیته‌های ذیل شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان نباید فعالیت خود را فقط محدود به شهر و طبقه خاصی از جمعیت کنند بلکه لازم است در نقاط روستایی و برای همه اقشار اعم از دانشگاهیان، بازاریان و خانواده‌های تحت پوشش برنامه‌هایی داشته باشد.

 

فرماندار گالیکش گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی در موضوع مبارزه با مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشی خانواده‌ها نسبت به عوارض استفاده از مواد مخدر و پر کردن اوقات فراغت جوانان، می‌تواند مفید واقع شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36560

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر