پراید جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: وقوع یک حادثه واژگونی پراید حوالی سه بعد از ظهر روز شنبه به پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهید قاسمی ایوانکی گزارش شد، این حادثه در کیلومتر ۱۴ محور ایوانکی به شریف آباد رخ داده است.

پراید جان یک نفر را گرفت

مظفر محمد خانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: وقوع یک حادثه واژگونی پراید حوالی سه بعد از ظهر روز شنبه به پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهید قاسمی ایوانکی گزارش شد، این حادثه در کیلومتر ۱۴ محور ایوانکی به شریف آباد رخ داده است.

به گزارش عرشه آنلاین، وی ضمن بیان اینکه متأسفانه این حادثه یک فوتی در دم داشت که عملیات رهاسازی برای این متوفی به انجام رسید، افزود: دو مصدوم دیگر حادثه نیز امداد رسانی و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای مرداد ماه سال جاری تا کنون ۱۵ نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست دادند، ابراز داشت: عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی عمده‌ترین دلیل این حوادث تلخ را رقم زدند که از رانندگان درخواست می‌شود تا با رعایت نکات فوق سفر خوبی را برای همراهان خود فراهم کنند./ رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37061

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر