موبایل‌قاپ ۲۴ ساله به دام پلیس افتاد

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

موبایل‌قاپ ۲۴ ساله به دام پلیس افتاد

متهم ۲۴ ساله در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.

به گزارش عرشه‌آنلاین، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ رسول بهرامی گفت: هشتم آبان ماه مامورن عملیات کلانتری ۱۵۹ بیسیم در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان رضایی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش، مشکوک شدند و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفت، تلفن همراه وی را ربود و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد. سپس متهم برای فرار به ماموران حمله‌ور شد که با هوشمندی ماموران و شگردهای پلیسی متهم زمین‌گیر و دستگیر شد. در ادامه از متهم دو دستگاه تلفن همراه که در همان روز سرقت کرده بود کشف و با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد او دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

وی ادامه داد: متهم ۲۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112919

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر