روایت عجیب از قتل مهرجویی و همسرش / تکذیب سر بریدن داریوش مهرجویی (+16)

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش اعلام شد

روایت عجیب از قتل مهرجویی و همسرش  / تکذیب سر بریدن داریوش مهرجویی (+16)

نحوه قتل داریوش مهرجویی و همسرش اعلام شد

 فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از فتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.

 سردار حمید هداوند گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌ شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

سربریدن مهرجویی

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است

تیم جنایی به محض ورود با خانه‌ای بهم ریخته مواجه شدند؛ کارآگاهان در ابتدا جسد داریوش مهرجویی را مشاهده کردند که آثار ضربات جسم تیز روی گردن و جسم سخت بر سرش مشهود بود.

از سوی دیگر کارآگاهان جنایی با جسد همسر داریوش مهرجویی مواجه شدند که شواهد نشان می‌داد براثر خفگی به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز نشان می‌داد، روی بدن اجساد هیچگونه آثار دفاعی مشهود نیست.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، دختر خانواده ساعت ۲۰ برای انجام کار شخصی از خانه خارج شده و حدودا ساعت ۲۲ به درخواست مادرش برای صرف شام بازگشته اما با اجساد مواجه شده و موضوع را به پلیس گزارش داده است.

با وجود انتشار پست همسر داریوش مهرجویی مبنی بر تهدید شدن وی از سوی فرد ناشناس، شکایتی نزد پلیس یا دستگاه قضایی مطرح نشده بود

داریوش مهرجویی

از سوی دیگر برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند سر اجساد بریده شده بودند که دادستان فردیس این موضوع را تکذیب و عنوان کرده که این زن و مرد براثر خفگی، ضربات جسم سخت و جسمی تیز که احتمالا چاقو بوده، به قتل رسیده‌اند.

اجساد داریوش مهرجویی و همسرش برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.

چند قطعه طلا از دستان همسر مهرجویی سرقت شده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110253

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر