خبر شوکه کننده: داریوش مهرجویی درگذشت/ قتل کارگردان بزرگ سینما و همسرش در ویلای شخصی

بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.

خبر شوکه کننده: داریوش مهرجویی درگذشت/  قتل کارگردان بزرگ سینما و همسرش در ویلای شخصی

داریوش مهرجویی کارگردان معروف سینما و همسرش وحیده محمدی فر امشب به قتل رسیدند.

بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.

در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه  خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.

این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌ شب (۲۲ مهر) از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین‌آباد به قتل رسیده‌اند.

این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد. تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد انجام شده است.

خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر نوشته:« بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه  خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.»

خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه نوشته:«قتل داریوش مهرجویی و همسرش در  باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها به صورت سربری  و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است

با این حال محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما در گفت‌وگو با ایسنا خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در کرج را تایید کرد.

ویلای مرحوم مهرجویی در کرج است که در آن به همراه همسرش به قتل رسید. پلیس در محل حضور دارد و کارآگاهان در حال بررسی صحنه قتل هستند.

این حادثه در مشکین دشت رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های موج نوی سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است

داریوش مهرجویی

توضیحات پلیس درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش

فرمانده انتظامی استان البرز جزئیاتی از فتل داریوش مهرجویی و همسرش را تشریح کرد.

سردار حمید هداوند در گفتگو با ایسنا در این‌باره گفت: این حادثه در ساعات پایانی شنبه‌شب از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت مشکین آباد به قتل رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجوبیی به پلیس اطلاع داده شد، گفت: تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

هداوند درباره اینکه گفته می‌شود سر مرحوم مهرجویی بریده شده است، به ایسنا گفت: این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست. شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است.

داریوش مهرجویی

به گفته فرمانده انتظامی استان البرز کزئیات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه خود که پیش از انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش آماده چاپ شده است، ماجرای سرقت سنتور مهرجویی و حمله فردی ناشناس به نزل آنها را روایت کرده است. هفته گذشته، پانزدهم مهرماه همسر داریوش مهرجویی در صفحه اینستاگرام خود از تهدید شخصی ناشناس با چاقو و سرقت از خانه‌شان خبر داد.

جزییات تازه از قتل داریوش مهرجویی

محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان خانه سینما که از ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه به همراه وحید موساییان و دانش اقباشاوی از اعضای شورای مرکزی کانون در محل حادثه حضور یافته بود، به ایسنا گفت که ترجیح می‌دهم جزییات این جنایت توسط نیروی انتظامی و دادستانی اعلام شود اما اطلاعاتی که در اینجا کسب کردیم، حاکی از آن است که دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است. 

وی افزود: در حال حاضر، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط نیروهای پلیس در دست بررسی است. همچنین شواهدی از احتمال سرقت وجود دارد اما در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌اند هنوز شواهدی در دست نیست.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 110246

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر