دستگیری قاتل سنگدل ملکه زیبایی پس از ۴۰سال!

عامل جنایت ۴۰سال پیش چند روز قبل دستگیر شد و تحقیقات از او برای کشف انگیزه‌اش از قتل ملکه زیبایی کالیفرنیا ادامه دارد.

دستگیری قاتل سنگدل ملکه زیبایی پس از ۴۰سال!

عامل جنایت ۴۰سال پیش چند روز قبل دستگیر شد و تحقیقات از او برای کشف انگیزه‌اش از قتل ملکه زیبایی کالیفرنیا ادامه دارد.

به گزارش عرشه آنلاین، مرد جنایتکار که ۴۰سال پیش دست به قتل نوئل روسو، ملکه زیبایی کالیفرنیا زده بود، پس از سال‌ها فرار دستگیر شد.

به نقل از ایندیپندنت، نوئل روسو ۳۷ساله در سال ۱۹۶۲وقتی به‌عنوان ملکه زیبایی کالیفرنیا برگزیده شد، به شهرت زیادی رسید و مطبوعات به او لقب «خانم برلینگیم» دادند. سال‌ها بعد اما در ۲۴ژوئن ۱۹۸۳، وی به طرز عجیبی ناپدید شد و خانواده‌‌اش پلیس را در جریان قرار دادند. در تحقیقات پلیسی مشخص شد که نوئل ۲بار ازدواج کرده و هر دو بار طلاق گرفته بود و یک پسر داشت. او در جنگلبانی کار می‌کرد و همزمان در کالج جونیور سانتا روزا درس می‌خواند. از سویی دوستانش می‌گفتند که همیشه نگران وی بودند، چرا که او برای رفتن به محل کارش سوار ماشین غریبه‌ها می‌شد و به راحتی به آنها اعتماد می‌کرد.

درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، ۳روز بعد از گم شدن نوئل، پسر۷ساله‌ای جسد او را پشت یک دفتر املاک نزدیک پارک روهنرت پیدا کرد. جسد در حالی پیدا شد که برهنه بود و آثار شکنجه، ضرب و شتم شدید و تجاوز دیده می‌شد. در ادامه پلیس وارد ماجرا شد و در تحقیقات اولیه مشخص شد نوئل با ضربات متعدد چوب به قتل رسیده است. کارآگاهان با وجود جمع‌آوری شواهدی در محل پیدا شدن جسد ملکه زیبایی، موفق به شناسایی هیچ مظنونی نشدند. به همین دلیل این پرونده برای چندین دهه راکد ماند. مدتی قبل کارآگاهان مدارک پرونده را برای تجزیه و تحلیل دی ان‌ای به آزمایشگاه جنایی سانتا کلارا ارسال کردند. پرونده دوباره به جریان افتاد و دی ان‌ای و سایر شواهد، پلیس را به مردی به نام آلفردو کارترو جونیور ۶۵ساله از لیکپورت در کالیفرنیا رساند. کارآگاهان این مرد را زیرنظر گرفتند و در ادامه به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد کسی جز او قاتل نوئل نیست. به این ترتیب، عامل جنایت ۴۰سال پیش چند روز قبل دستگیر شد و تحقیقات از او برای کشف انگیزه‌اش از جنایت ادامه دارد. / همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109690

ارسال نظر