قتل فجیع مرد گلدوز در بازار تهران؛ قاتل دستگیر شد

عامل قتل مرد گلدوز در بازار تهران دستگیر شد.

قتل فجیع مرد گلدوز در بازار تهران؛ قاتل دستگیر شد

عامل قتل مرد گلدوز در بازار تهران دستگیر شد.

به گزارش عرشه آنلاین، مرد جوانی که در بازار تهران با ۱۰ ضربه چاقو مرتکب قتل مرد گلدوزی شده بود، بازداشت شد.

بیست‌و‌سوم بهمن ماه سال ۱۴۰۱، وقوع درگیری مرگباری در حوالی بازار تهران از سوی ماموران پلیس به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش شد.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد پسر جوانی مواجه شدند که هدف ۱۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتول به همراه دوستان خود درحال عبور از یک کوچه بوده که قاتل با موتورسیکلتش از میان آنها عبور کرده و همین موضوع باعث مشاجره لفظی شده است.

بررسی‌های دقیق‌تر نشان می‌داد، در جریان این مشاجره لفظی ناگهان قاتل با ضربات چاقو به مرد جوان حمله کرده و پس از ارتکاب جنایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن قبل از اینکه پلیس در صحنه جرم حاضر شود پا به فرار گذاشته است.

شناسایی و دستگیری قاتل

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و پی‌ بردند، او پس از این حادثه به صورت پنهانی از تهران خارج و در مکان نامشخصی مخفی شده است.

تحقیقات همچنان در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه مشخص شد مرد جنایتکار پس از چند ماه فرار بازگشته و در خانه عمه‌اش سکونت دارد؛ با کشف این سرنخ مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قضایی راهی خانه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهم را دستگیر کردند.

اعتراف به قتل با ضربات چاقو

متهم صبح امروز برای تحقیقات ابتدایی به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی منتقل شد؛ وی هنگامی که مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت، گفت: حین رانندگی با موتور سیکلت خود بودم و به دلیل نداشتن حالت طبیعی ناشی از مصرف  مشروبات الکلی ناگهان از میان یک جمع با سرعت عبور کردم.

وی ادامه داد: در این میان مشاجره لفظی میان ما شکل گرفت که خیلی من را ترساند به همین خاطر با یک چاقو به سمت مرد جوان و دوستانش حمله کردم و مرتکب قتل شدم؛ پس از جنایت نیز تهران را ترک کردم اما پس از مدتی بازگشتم که دستگیر شدم.

متهم پرونده گفت: من اصلا مقتول را نمی‌شناختم اما بعدها متوجه شدم او در یک کارگاه مشغول گلدوزی بوده است؛ به دلیل اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده بودم جزئیات حادثه را به یاد ندارم، پشیمان هستم و قصد ارتکاب قتل را نداشتم.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. / تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 98015

ارسال نظر