صدایی در گوشم می‌گفت مادرت را بکش!

مرد جوان مدعی است صدایی مرموز به او دستور داد مادرش را به قتل برساند.

صدایی در گوشم می‌گفت مادرت را بکش!

مرد جوان مدعی است صدایی مرموز به او دستور داد مادرش را به قتل برساند.

به گزارش عرشه آنلاین، پسری که مادرش را به طرز فجیعی کشته است، خودش پلیس را خبر کرد.

مردی ۳۵ ساله حوالی ساعت ۸ صبح شنبه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران  تماس گرفت و گفت شب گذشته مادرش را کشته است. او به اپراتور ۱۱۰ گفت: مادرم را کشته‌ام و الان منتظر هستم بیایید من را دستگیر کنید.

به این ترتیب ماموران به خانه‌ مورد نظر در غرب تهران رفتند و پس از با روبرو شدن با جسد زن میانسال موضوع را به بازپرس کشیک قتل گزارش دادند.

ساعتی بعد بازپرس محمد حسین زارعی همراه با تیم‌هایی از پزشکی قانونی، اداره دهم پلیس آگاهی و تشخیص هویت پلیس در خانه حاضر شدند.

صدایی در گوشم می‌گفت مادرت را بکش!

پسر ۳۵ ساله که کنار پیکر مادر ۵۶ ساله خود نشسته بود، گفت: پدرم مدتی است که به خاطر مسایل مالی زندان است و دو خواهرم هم هر دو به خارج از کشور رفته‌اند و  فقط من و مادرم در این خانه زندگی می‌کردیم. شب قبل به رختخواب رفتم. ساعت ۱۰ شب از خواب پریدم، انگار خودم نبودم، صدایی را در درون احساس می‌کردم، صدایی هم در گوشم بود که به من دستور می‌داد بلند شو مادرت را بکش. مادرم در هال بود به سمتش رفتم. او ترسیده بود بود و دایم می‌پرسید چرا اینجور نگاه می‌کنی، با چادری که گوشه خانه بود او را خفه کردم بعد رفتم سیگار کشیدم، صدا هنوز به من دستور می‌داد که با چاقو بزن. چاقویی برداشتم و چند ضربه چاقو به او زدم و دوباره رفتم سیگار کشیدم، صدا دوباره به من گفت سرش را ببر  و بعد سر مادرم را بریدم بعد هم رفتم خوابیدم، بعد از آن را یادم نیست تا اینکه صبح بیدار شدم و متوجه شدم چه کاری کرده‌ام. البته صبح یادم نبود چه کرده‌ام،‌ اما جنازه مادرم را که دیدم تازه متوجه موضوع شدم. نشستم بالای سر جسد و گریه کردم چند ساعتی گذشت و بعد به ۱۱۰ زنگ زدم که بیایند من را بگیرند. من دیشب خودم نبودم . نمی‌دانم چه کردم، اما صحنه‌ها می‌آید جلوی چشمم، ما با هم اختلاف و مشکل نداشتیم فقط می‌دانم خودم نبودم و صدا به من گفت این کار را بکنم، بعد هم گریه کردم و الان پشیمانم زمان قتل خودم نبودم، کاش زمان به عقب برگردد.

در حال حاضر این پسر که خودش به قتل مادرش اعتراف کرده به دستور بازپرس جنایی برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شده است و جسد نیز در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار دارد. / سایت جنایی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103334

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر