نقشه‌ ایران هراسانه اسرائیل

سران رژیم صهیونیست این بار از زبان وزیر امور خارجه خود مدعی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای شدند

نقشه‌ ایران هراسانه اسرائیل

سران اسرائیل که برای فرافکنی و فرار از بحران داخلی بویژه در طول ماههای اخیر به لفاظی های مکرر علیه ایران پرداخته اند، این بار از زبان وزیر امور خارجه خود مدعی تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای شدند.

سایت صهیونیستی «ماکور ریشون» به نقل از «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی در قدس اشغالی در راستای سیاست کهنه تل آویو برای ایران هراسی مدعی شد که ایران در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای است.

او در همین راستا افزود: اسرائیل نقش موثر و قوی در تلاش ها برای جلوگیری از (به زعم او) دستیابی ایران به سلاح هسته ای دارد.

کوهن که پس از توافق ایران و عربستان، نقشه های ایران هراسانه و تفرقه افکنانه رژیم صهیونیستی در منطقه را نقش برآب می بیند، در تلاش برای نزدیک شدن به عربستان و برتر جلوه دادن این رژیم مدعی شد گفت: عادی سازی روابط با عربستان فقط به زمان نیاز دارد. صلح با قوی ها ایجاد می شود و اسرائیل از نظر امنیتی، اطلاعاتی و اقتصادی قوی است. در ایجاد صلح با عربستان منفعت نهفته است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین درباره تجاوز نظامی کنونی این رژیم به شهر جنین در شمال کرانه باختری رود اردن گفت: هدف این رژیم، گسترش جنگ به تمام کرانه باختری نیست.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95512

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر