اردوغان بازگشت

رجب طیب اردوغان در سخنانی از طریق ویدئوکنفرانس، در خصوص شایعات مطرح‌شده درباره وضعیت سلامتی خود توضیحاتی ارائه کرد.

اردوغان بازگشت

به دنبال قطع مصاحبه رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه و انتشار اخبار ضدونقیض مبنی بر سکته کردن او، او بار دیگر در انظار عمومی حاضر شد تا به شایعات درباره وضعیت جسمانی‌اش پایان دهد.

به نقل از سایت النشره، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه پس از اتفاقات پیش‌آمده و قطع مصاحبه به دلیل مشکل معده، بار دیگر در یک پخش تلویزیونی زنده از کاخ خود در آنکارا در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه هسته‌ای «آق‌ قویو» شرکت کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه در سخنانی از طریق ویدئوکنفرانس، در جریان این مراسم شایعات مطرح‌شده درباره وضعیت سلامتی خود را تکذیب کرد.

اردوغان روز چهارشنبه یک مصاحبه مطبوعاتی خود را به دلیل معده درد رها کرد و بعد از آن اعلام شد که کمپین‌های انتخاباتی وی نیز برای روز چهارشنبه لغو شده است. او در پیامی در توئیتر گفت: «طبق توصیه پزشکان استراحت خواهم کرد. فواد اوکتای، معاون رئیس‌جمهور در برنامه‌های من که قرار است برای امروز برگزار شود، شرکت خواهد کرد.»

رئیس جمهوری ترکیه قرار بود در مراسم افتتاحیه مختلف در استان‌های مرکزی کریکاله، یوزگات و سیواس شرکت و در جمع مردم سخنرانی کند.

پس از این اتفاق و انتشار اخباری مبنی بر سکته رئیس جمهوری ترکیه، آژانس مبارزه با اطلاعات نادرست که زیر نظر اداره ارتباطات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه تاسیس شده است، اخبار در مورد حمله قلبی و بستری شدن وی در بیمارستان را تکذیب کرد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84373

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر