ادعای جدید ترامپ درباره حمله روسیه به اوکراین

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه اگر او رهبری دولت آمریکا را در اختیار داشت، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه عملیات ویژه‌ خود در اوکراین را آغاز نمی‌کرد، تاکید کرد که با این حال، روسیه در نهایت تمام اوکراین را تصرف خواهد گرفت.

ادعای جدید ترامپ درباره حمله روسیه به اوکراین

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه اگر او  رهبری دولت آمریکا را در اختیار داشت، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه عملیات ویژه‌ خود در اوکراین را آغاز نمی‌کرد، تاکید کرد  که با این حال، روسیه در نهایت تمام اوکراین را تصرف خواهد گرفت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، زیرا (نیروهای روسیه) وارد اوکراین نمی شدند. با این حال، در پایان او (پوتین) تمام اوکراین را خواهد گرفت.

ترامپ پیش از این گفته بود زمانی که وی رئیس جمهور آمریکا بود پوتین دریافته بود که انجام عملیات ویژه در اوکراین غیرممکن است.

به گفته ترامپ، او و رئیس جمهور روسیه به خوبی با هم کنار آمدند. ترامپ خاطرنشان کرد که پوتین تصمیم گرفته است در زمان ریاست جمهوری جو بایدن، عملیات ویژه خود در اوکراین را آغاز کند.

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی براینکه چگونه به توانایی خود برای توقف درگیری اوکراین اعتماد دارد ؟ گفت که پوتین می‌دانست که «نباید با من بازی کند.»

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 80085

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر